Frkkaos Skrevet 3. april 2011 #1 Skrevet 3. april 2011 Synes det er vanskelig å kle lille tulla nå om våren, er redd det blir for varmt og for kaldt. Jeg kjenner jo etter i nakken og ellers på kroppen om ho er for varm. Men hva kler dere ungene deres i når det nærmer seg våren?? Når er det tiden for å kutte ut Voksi posen? og gå over til dyne... Nå som det nesten er varme grader ute om natta, kan jeg da ha vinduet på soverommet oppe hele natta? ho ligger 2 meter fra ruta.
Gjest Skrevet 3. april 2011 #2 Skrevet 3. april 2011 Vi har vinduet på soverommet åpent, ellers blir det kjempevarmt der inne! Jeg gikk over til dyne og saueskinn i går og det gikk kjempefint. Han hadde på seg body, strømpebukse, sokker, strikkadress og lue og var varm og god når vi var ute både i går og i dag.
Frkkaos Skrevet 3. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2011 om vesla skulle sparke a seg dyna, så har ho på seg pose:) sø alt for kald vil ho jo ikke bli.. okay, da kan jeg nok gå over til dyne:) tusen takk for svar:)
Gulljentene Skrevet 3. april 2011 #4 Skrevet 3. april 2011 Pose OG dyne?! Det er vel for varmt nå? Men babyene er jo forskjellige, akkurat som oss Jeg har ei som er veldig varm av seg og blir illsint når hun blir for varm :/ De to-tre siste dagene her har det vært opphold, endel sol, 8-10 grader og bare litt vind innimellom. Da har hun ligget på lammeskinn, med dyne og bagcover over seg. Hatt på henne ullstrømpis og ullbody, en corddress utenpå og bomullslue. Idag var det ikke så stekende sol, da hadde jeg tullet et ullfleecepledd rundt henne under dyna i tillegg. Virket tilfreds og overhodet ikke kald da jeg kjente på henne. Man må jo bare prøve seg frem
Frkkaos Skrevet 3. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2011 ho har en tynn pose om natta, for ho sparker av seg dyna. ho sover mye bedre med pose:) mener du jeg da burde kutte ut dyna?? Spør jeg ikke får jeg heller ikke svar...
Gulljentene Skrevet 3. april 2011 #6 Skrevet 3. april 2011 ÅÅÅ, trodde du mente oppi vogna Sorry! Så for meg stoooor dyne pluss en voksipose Min varme baby sover kun i posen sin i senga(hun sparker verre enn en spastiker!), men hun ble rasende av å ha på dyne og pose i senga. Men min jente er nok litt vel varm av seg, de lykkeligste øyeblikkene hennes er når man napper av henne sokkene og hun kan lufte de varme føttene sine
Frkkaos Skrevet 3. april 2011 Forfatter #7 Skrevet 3. april 2011 oooiii, hehe:) nei nei, ikke i vogna... der har jeg prøvd meg litt fram nå disse dager, i dag hadde ho på seg body,strømpebukse, ei vindtett jakke (tynn), joggebukse, lue og voksi posen, tror ho hadde det helt topp:) for har lurt på om jeg må kutte ut dyna på soverommet, men tenkte det ble litt vel kaldt, kan jo vere minus grader om nettene ennå... takk for svar by the way:)
Gulljentene Skrevet 3. april 2011 #8 Skrevet 3. april 2011 Hvis det er minus om natta ville jeg bare luftet litt rett før leggetid, også lukket igjen, og latt henne sovet uten dyna(med posen så klart). Skal vinduet være oppe hele natta ved fortsatt nattekulde hadde jeg nok også latt dyna være på, sånn som du sier. Da kan du jo velge Ut fra hvor varme dere er selv dere voksne som skal sove der mener jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå