Gå til innhold

Reisetrille! Hva skal jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Den må være god å trille, ha full (eller tilnærmet full) liggestilling og være liten sammenlagt.

Vi har en Graco Mirage nå, og den er grusom å trille og er altfor stor sammenlagt.

Vi har en Emmaljunga Edge og en Emmaljunga Scooter som er i daglig bruk, så trilla blir en ekstravogn til reiser og kjøpesenterbruk.

HUn som skal bruke den er forresten 17 mnd :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143099734-reisetrille-hva-skal-jeg-kj%C3%B8pe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig glad i min babyjogger city mini. Den er god å trille, har full liggestilling, god sol/vind beskyttelse, super enkel å legge sammen, men blir jo litt bred sammenlagt..

Ellers kan du jo sjekke ut quinny zapp xtra? Har ikke prøvd den, men ser veldig bra ut, da!

MacLaren Techno XT!!

Uten tvil den beste reisetrillen. Vi har hatt vår med oss jorden rundt, og den har knapt fått en skramme...

Har full liggestillign og masse andre praktiske saker.

Koster en del, men er for min del fullt verdt prisen..

Har nettopp kjøpt en quinny zapp xtra, og den er jeg utrolig fornøyd med! Den er god å trille (tre hjul), har full liggestilling og en stor god kalesje som skåner for sol. Understellet er veldig lite sammenslått, sittedelen er ikke så veldig stor den heller, men vogna kommer som to separate deler da.

Sønnen min på 4 måneder elsker å ligge i zappen. Han har begynt å bli utålmodig og vil ofte ikke ligge i bagvogna lengre (når han er våken). Da kan jeg ha han i zappen, og ha ryggen litt opp slik at han kan se seg litt rundt. Et mye bedre alternativ enn å bære han, synes jeg.. Nå kan jeg feks ta eldstebarnet med ut og leke samtidig som han ligger/sitter i vogna og ser på. Da er han fornøyd i lang tid med å se på livet rundt seg.

Vi er uansett alle veldig fornøyd med vogna, og har allerede brukt den mye siden vi kjøpte den. Sånn sett rettferdiggjør det jo også prisen (dyr).

Annonse

I zappen kan du ha babyen mot deg, ja. Kan ikke huske andre tilsvarende vogner enn de to du nevner her (hvor babyen kan sitte mot mor). Zappen får du kjøpt på mange barnevognbutikker, i allefall barnas hus og babyshop.

Zappen er veldig enkel å snu. Klikk-klikk, så er det gjort. En fantastisk vogn som jeg har brukt hver dag siden jeg kjøpte den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...