Gå til innhold

Er babyen min overtrøtt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi var i barnedåp idag. Og det var ikke stille et sekund, masse barn som lekte og ropte, så babyen min på 3 mnd. Fikk ikke sovet noe særlig. Hun sov litt i bilen på vei hjem. Jeg la henne 18:30, for da var hun så trøtt at hun var rød og blank i øynene og veldig sutrete.

Men hun våkner og griner hele tida.

Kan hun være så trøtt at hun ikke får sove?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høre sånn ut ja. Min ble i hverfall sånn når hun var overtrøtt, fikk ikke nok ro i kroppen til å sove skikkelig på en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Ok:) får se om jeg prøver det hvis hun ikke sovner snart:)

nå går jeg bare inn hver gang hun begynner og skrike og putter smokken i munnen hennes, da legger hun seg liksom litt til rett for og sove. Men så skriker hun igjen etter 5 min da.. En gang må det jo ta slutt ;)

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun høres ut som overtrøtt stakkars. Blir slitsomt for dere også det. Vi opplevde dette under en feriereise hvor flyene ble veldig forsinka og ikke kom frem til ankomststed før klokka var fem om morran. Gutten vår var da 4 mnd, og han sov kun i 5-10 min før han våknet og gråt. Løsningen ble til slutt å gå tur med han i vogna uten å stoppe i flere timer for å få han til å sove sammenhengende. Etter den lange luren ble alt som før igjen heldigvis, men det er slitsomt mens det står på gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...