Gå til innhold

Forventninger til påskeferien?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skal barna ha fri fra Palmesøndag eller Skjærtorsdag?

Hva er en dugelig påskeferie for dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke noen tradisjon for å feire påske egentlig siden jeg ikke er kristen, men vi er jo tvunget til å ta fri siden alt er stengt da. Jeg er lærer og må avspasere fra jobb også de første dagene. Her skal barna i bhg på mandagen og tirsdagen, da må jeg rette prøver og sånt uansett, så får vi se hva vi finner på resten av tiden. Håper det blir bra vær, så kan vi gå en fjelltur eller to. Ellers blir det vel en tur på lekeland eller noe. Vi har ikke noe sted å reise til, så da blir vi hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skolebarn, så hun har fri fra fredagen før palmesøndagen, selv tar jeg onsdagen før påske fri, og har da fri fram til tirsdagen etter påske. Pappaen må jobbe og kommer ikke hjem før onsdagen etter påske, så blir bare oss to jentene, men vi skal storkose oss med godterier, god mat og jeg har lovet at vi skal dra på bowling en dag hvis været er ruskete, ellers skal vi komme oss ut på tur og nyte det å ha fri! :)

Gleeeeder meg til å ha fri, påsken er det egentlig ikke så nøye med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de skal i bhg mandag og tirsdag.

Jeg har ikke råd til å finne på noe med de desverre så vi skal bare være hjemme, Så det er bedre for de om de får leke med venner disse to dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...