Gå til innhold

Emma-Sofie, hva synes dere om det navnet kjære dibbere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fine navn, begge to (spesiellt Sofie), men hadde droppet bindestreken.

Kjenner ei jente som heter det. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

to helt vanlige navn satt sammen til et vanlig dobbelt navn.

 

personlig syntes jeg ikke noe spesielt. men syntes at du skal velge ut i fra det du liker selv. liker du det så bruk det liker ndu noe annet bedre så bruk det.

 

litt lei disse navne trådene men det er fordi jeg mener man skal velge navn etter hva man liker som vordene foreldre er det deres avgjørelse og hva vi andre måtte mene skal ikke ha noe og si. så lenge du ikke velger ikke navn som dildo ol. da vill jeg nok sakt at jeg syntes du skulle slutte å tulle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fine, enkle navn, kanskje litt mye brukt den siste tiden., men fine likevel, men definitivt uten bindestrek. Bindestrek er aldri bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja penere uten bindestreken, vet ikke hvorfor jeg satt den på. Ja jeg velger navn utifra hva jeg selv liker og vil ha, det er mannen min som er mer usikker på det navnet og redd for å bruke et gammeldags navn som Emma, hehe. Synes det er litt koselig at de gamle navna kommer frem igjen. Hi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint navn, men helt klart bedre uten bindestreken. Husk at med bindestrek uttaler du det som ET ord. Emmasofie. Bedre med Emma Sofie da, sant ? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, navnet er fint. Men veldig brukt. Jeg kjenner intet mindre enn TRE Emma Sofie'r (god uten bindestrek) som er født fra 2003 - 2011. Kjedelig og oppbrukt etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må være det mest brukte dobbelnavnet de siste årene ... Det blir din Emma Sofie og de ca 400 andre Emma Sofie'ene i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fineste navnekombien til Emma jeg vet om!<3

 

Men ville valgt Emma Sofie kanskje...Selvom begge navna blir brukt mer om du velger Emma-Sofie...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsåvidt fint, men veldig veldig motenavn da. Når hun begynner på skolen, vil det være fire jenter som heter Emma Sofie i klassen hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt siden jeg var 16 at jeg skal ha ei Emma Olivia.

Men nå når jeg skal ha ei jente(36 år) er navnet helt oppbrukt! Har heldigvis fallt for et annet navn da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså jenta mi på 1 år heter Anna Sofie. Syns det er et pent navn jeg da:) Emma Sofie var og fint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bindestreken plager meg litt, og ellers skal du lete lenge etter to mer oppbrukte navn. Og en ganske oppbrukt kombinasjon. 373 stk heter nettopp Emma Sofie, og jeg tør påstå at det store flertallet er post-millenniumsbarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gi barnet det samme dobbeltnavnet som flere hundre andre? Jeg synes ikke det var noe pent. Veldig lite fantasifullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...