HOPE08 Skrevet 3. april 2011 #1 Skrevet 3. april 2011 gutten min er for første gang på avlastningshjem med fagfolk. jeg har ikke klart å slappe av mens han har vært borte siden fredag. skal hente han i morgen gleder meg kjempe masse. noen som vil se om han har det godt, mamma vil ikke sende han opp der igjen hvis han ikke trives :S han er født. 120108 huff ameg:S
Gjest Skrevet 3. april 2011 #2 Skrevet 3. april 2011 trakk ett erkeengel kort på situasjonen jeg (er litt for sliten i dag til å rote frem tarot kortene, men kan prøve det også en annen dag ) DIVINE ORDER Guddommelig orden Erkeengelen Raquel: ”Alt er nøyaktig som det skal være for øyeblikket. Se utover illusjonene og se den underliggende orden.” Tilleggsbudskap: ”En vinn-vinn situasjon er under oppseiling med resultater som er rimelige for alle involverte. Dette krever en blind tro på at Himmelen arbeider bak scenen for å oppnå de best mulige resultater for alle. Be meg om å styrke din tro hvis den vakler. Bruk positive bekreftelser og bønner for å holde humøret oppe. Framfor alt, sørg for å bruke optimistiske ord og vendinger når du snakker om situasjonen. Du besitter så stor kraft at dine positive tanker kan effektuere en avklaring enda raskere. Å arbeide med erkeengelen Raquel: ”Raquels energi har en deilig lyseblå farge som himmelen på en perfekt vårmorgen. Han er den erkeengelen som veileder mennesker til å handle på rimelige og rettferdige måter. Utover dette gir Raquel oss tro på det essensielt gode i mennesket. Du kan styrke din forbindelse med Raquels vennlige og positive personlighet ved å ha en akvamarinkrystall på deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå