katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 3. april 2011 #1 Skrevet 3. april 2011 Til opplysning så har jeg 2 tenåringer, gutt og jente + en gutt på 8,5 mnd. Håper noen har tid til å se. Klem.
Gjest Skrevet 3. april 2011 #2 Skrevet 3. april 2011 gratulerer med ny graviditet, husker deg fra jeg gikk gravid med minste mann i fjor, du er nesten enda kjappere i svingen enn jeg var med de to siste mine du hihi legg inn datoen din så skal jeg se på kjønn for deg
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 3. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2011 Hehehe, husker godt deg også Glemte jo f.dato. Er født 21.06.76. Tuuusen takk. Klemmer
Gjest Skrevet 3. april 2011 #4 Skrevet 3. april 2011 )) jeg får jente på deg, men blir litt usikke på om det er ønsket ditt eller om det er jente.. så rop på meg igjen om noen uker, så kan jeg se igjen er også litt sliten nå på kveldingen, men føler som sagt jente nå
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 3. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2011 Tusen takk for svar. Har selv jentefølelse og er litt annerledes gravid nå enn sist pluss at jeg legger på meg på andre plasser. Men for meg er det akkurat det samme hva som kommer. Skjønner du er sliten om kveldene, sovnet selv med lillegutt, vånet nå, men må stupe i seng igjen. Nattaklem, og tusen takk igjen:) klemmer.
HOPE08 Skrevet 3. april 2011 #6 Skrevet 3. april 2011 hehe her kommer jeg prøver jeg meg veit du jeg får opp VELDIG sterkt gutt på deg *smiler* ikke hat meg hvis jeg tar feil *smiler* kos deg masse med graviditeten lykke til
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 4. april 2011 Forfatter #7 Skrevet 4. april 2011 Hehe, ja hver gang jeg har hatt jentefølelse så om det en gutt og motsatt jente, hehe. Er vel gøyest for lilletassen m en bror:) Rosene har og spådd gutt 2 gng. Blir spennende. Takk for tiden din. Klemmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå