Gå til innhold

Hvor mye klær trenger man egentlig til sommerbarn?

Anbefalte innlegg

Jeg har nå gått gjennom babyklærne (har all slags forskjellige str pga jeg har en del fra forrige)

Har talt opp klærne fra str 50 til 67 og funnet ut at jeg har:

Bodyer: 47 (50-56: 16 stk, 60: 15 stk, 62: 7 stk, 67: 9 stk)

Bukser: 13

Gensere: 15 (for det meste nyfødt gensere sånne med knytting)

Pysjamas: 9

Strømpebukser: 4

Sparkebukser: 3

Kjoler: 3

Hjelmeluer: 8

Regner med jeg trenger noen sparkebukser til, eller har lyst på noen flere iallefall. Er så usikker på hvor mye man trenger. Bør dette være nok eller burde jeg ha mer i hus før babyen kommer? Kommer noen flere klær i posten snart da=)

Fortsetter under...

Herregud du har jo masse!! Når jeg fikk guttungen hadde jeg bare 3 bodyer, 3 strømpebukser og to slike sett med bukse og genser til han. Men ennå så har jeg pakket bort klær han aldri har brukt. Fikk jo så uendelig mye. Så denne gangen kommer jeg ikke å kjøpe noen ting i de størrelsene. Tuppa får bruke det bror hennes aldri rakk bruke:p

Husker liksom med første at alle sa at jeg kom til å få så mye klær i gaver, og at jeg kom til å få i små størrelser. Vel, det omvendte skjedde. Så og si ingen klær, og fikk jeg klær så var de i så store str at jeg måtte pakke dem bort for en stund først. Tenker jo som så at det er jo bare å være flink med klesvasken også kanskje og det burde jo holde:) Tror jeg skal forby meg selv å bestille mer babyklær nå og helelr få i hus de siste tingene vi mangler som bæresele osv:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...