Gå til innhold

IKM uke 17 jentene!!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer med positive tester *flux*,o)

Hold motet oppe Piamor;o) Du har klart å bli gravid før, så vær tålmodig.

Her sitter jeg og enda er ikke mensen kommet. hmmm.. hva skjer? 2 dager over snart. Kan det være Vitex som fucker opp mine ellers stabile sykluser?

Negativ test igår ettermiddag, ikke testet idag.Føler meg ikke gravid, bare litt større og ømme pupper. Ingen menssmerter. Æsj! blir jo så forvirret av dette her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

snippelsnapp jeg blir 31.

ja, man er jo ikke like fruktbar lengre,men yngre blir jeg jo heller ikke, har ingen fra før heller.

håper jo seff alt er ok, men hvorfor ikke bare sjekke istedenfor å lure tenker nå jeg da.

syklusene mine er somregel 28 dager, noen ganger 26(sjelden)

har gådd på p.piller LENGE,.

siste tiden har jeg ikke tenkt så mye på det,men følelsen og skuffelsen kommer når mensen kommer.

kunne bare skrudd de av..hehe

Skrevet

Takk takk optimist.

Jeg må si at jeg har ikke tatt av riktig enda. Strikker på en body og håper men kjenner meg ganske flat innvendig. Ikke de helt store jubelscenene her enda. Lurer på når det kommer.

Håper du/dere kommer etter. Er enda noen dager igjen av uke 17=)

Skrevet

he he, flat innvendig ja,..

Her er enda ikke mensen kommet... og lurer på hva som skjer. Testet negativt igjen idag tidlig med cb. Håper jo selvsagt at jeg ikke produserer hcg så tidlig, og at jeg kanskje er gravid, men innstiller meg på at den bare er forsinket.... Irriterende å gå og vente slik:o(

Skrevet

IKM imorgen. Fortsatt ingen tegn til graviditet. Hadde bittelitt vondt i nedre delen av ryggen igår, hvilket jeg alltid får før tr. Men gleder meg likevel til å teste imorgen. Synes jeg er flink som har klart å vente med å teste ;)

Ganske mange av dere jentene som faktisk er blitt gravide. Gratulerer nok en gang :)

Det er vanskelig å gå uvitendes. Ikke bare mtp drikking og slikt men jeg har en jobb der jeg gjør en god del ting som jeg ikke burde hvis man er gravid. Vil ikke at sjefen skal vite at jeg prøver da han ikke er veldig glad i fødselspermisjoner...

Stå på dere som har fått neg test *trøsteklem*

Skrevet

Gratulerer så mye flux!!! Det var kjekt å høre! :)

Jeg fikk tr på besøk en dag for seint, så holdt på å bli gal! Det verste av alt er at jeg liksom blir overrasket over å ikke se to linjer på testen...som om det skulle være en selvfølge...hehe..

Evigoptimist: hvordang går det med deg? Krysser fingrene for deg!!!

Gratulerer til alle andre som har fått positiv test! Til dere andre, vi snakkes kanskje i en uke 21 tråd? ;)

Skrevet

Jeg krysser fingrene for deg Silja81:o)

Her har tr enda ikke meldt sin ankomst!! Jeg blir snart gal!!!

Har googlet litt rundt hcg nivå, og det kan være en mulighet at jeg har hatt el 1-2dager senere enn antatt, og at det ikke har slått ut på testene enda. Må nok kjøpe ny test etter jobben idag.. Får skikkelig sommerfugler i magen av å tenke på om vi kanskje har truffet blink!!!

Har jo aldri vært i nærheten av en graviditet før...

Noen som har vært borti det samme?

Jeg innstiller meg på en uke 21 tråd, Esperanza...! Men trenger all kryssing som går... ååhhh! tenk hvis jeg er gravid da!!!

Skrevet

Slenger meg nokk med på uke 21 tråden :)

13 dpo i dag, har spottet en stund, så venter bare på at tr skal komme for fult.

Er klar for 4 pp =)

Skrevet

Ikm idag. Kom en dråpe tr igår, er kanskje det som kalles å spotte. Fortsatt ingen normal mens. Neg grav-test. Ingen gravidsymptomer bortsett fra litt kvalme men det kan være at det er innbilt da hele kroppen og hodet er så innstilt på graviditet...

Da er det vel bare å gjøre seg klar for 3 pp. Lurer på hvorfor man spotter og ikke har normal mens, pleier som regel ikke komme så lite blod...

Noen som veit?

Snakket med søsteren min igår som har to barn, hun traff blink på første forsøk med begge og det gjorde lillesøsteren min og. Så begynner å lure litt nå. Men har jo bare prøvd 2 pp, er jo egentlig ingenting, men sørger likevel litt idag. Men må bare tenke på å fortsette leve sunt å satse hardt i neste pp.

Snakkes :)

Skrevet

Tr kom i dag :(

Så da er det bare å vente på pp4.

Skrevet

Igår fikk jeg endelig tr, etter 4 dager på overtid.

Så da er det bare til å brette opp amene og starte på an igjen.

Jeg kutter ut Vitexen, og ser om jeg da får tilbake min normale 28dagers syklus. Vitex er nok best for de som sliter med lange og ustabile sykluser. Så nå blir det trening, sunn kost og vitamintilskudd som gjelder.

Nå blir vi å fortsette utredningen, og jeg tar nye blodprøver imorgen (dag3), og sambo skal få avlevert sin sædprøve i løpet av uken, så får vi se om vi finner ut om det er noe i veien med oss.

Trøsten denne måneden er at vi reiser til New York, og skal shoppe og kose oss, og ikke minst drikke alkohol!!

Lykke til videre ders som ble gravide, og måtte spiren klore seg fast, og vi andre sees på Uke 21 tråden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...