Gå til innhold

IKM uke 17 jentene!!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Krysser fingra for oss å håper den sitter =)

Kanskje det er en anntydning til festeblødning vist el var for en uke siden.

Det er låv å håpe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da er det 6 dager siden EL (6 dpo det heter?) hadde faktisk skikkelig ømme pupper her på fredag, men det gikk over etter en dag. Likevel ble jeg veldig forhåpningsfull!! Her tas alt som er "unormalt" som symptomer.. :) Hvor tidlig kan man få symptomer på graviditet? Skal prøve å la være å teste til ikm dagen, men sørs om jeg klarer å la være... Ligger to cb tester i skapet og roper på meg :) Fyll påskedagene med sosialt samvær og aktiviteter, så korter vi ned på ventetiden til ikm - krysser fungerene for oss alle sammen! Denne gangen skal vi få positive tester!!

Skrevet

Er 2dpo nå...

Dette kommer til å ta tid :(

Er klar for positiv test!!

Men, har en betennelse som jeg tar medisiner for, å på de sto det at dem kan ha innvirkning på prøvere.. :-(

Så vil ikke få for store forhåpninger..

Skal fylle dagene med påskekos, vist været tillater det :-)

Blir innekos uansett da.

Har ikke for vane å få noe som ligner på symptomer før ikm engang, så er ingen vits i å "kjenne" på kroppen heller.

Starter på jobb etter påske så da går vel dagene fortere tror jeg.

Skrevet

Jeg drømte i natt at jeg fikk positiv test!! Tiden vil vise om det er sant...5 dager igjen, og jeg skal ikke teste;-) god påske jenter!

Skrevet

Får håpe du er sanndrømt da :o)

God påske !

Skrevet

Hei dere :)

Jeg har ikm på mandag og hører vel til her da :) Men kommer til å teste på lørdag..er den negativ blir det ingen testing før tirsdag når alt åpner igjen..har bare 1 test liggende og den tar jeg på lørdag uansett, 2 dager før ikm, men det er en A1 test og den kan gi utslag allerede 7 dager etter befrukningen sier den :)

Har hatt masse symptomer i grunn, men mest i forrige uke..denne uka er det mindre av det. Hadde en skikkelig god følelse på at vi traff dagen etter el, men den gode følelsen har blitt litt svakere denne uka uten at jeg vet helt hvorfor. Jaja, vi får se..2 dager til jeg kan teste..ja ikke det engang :)

Skrevet

hellu. Har ikm mandag jeg også og i morgen tidlig svir jeg av en test - kan nesten ikke vente!! Har også en god følelse denne mnd - eller rettere sagt en sliten, trøtt, og kvalm følelse.. så blir spennende i morgen!! er den negativ tar jeg ikke noen ny test før dagen etter ikm. Krysser fingre og tær for oss alle sammen!!! Nå er det like før vi får vite om spiren sitter :)

Jeg knasker fortsatt wild yam, tenker å gjøre det til og med i dag (2 dager før ikm) Det kan vel ikke skade vel?

Skrevet

Jeg har også ikm på mandag. Har vært kvalm i tre dager nå, så tar en test i morgen tidlig. Hadde en sa for en måned siden og kjenner godt igjen symptomene. prøvd i ett år straks og er SÅ klar. Vi får holde hverandre oppdatert etter testingen i morgen tidlig. Lykke til!

Skrevet

Nå piamor...hvordan gikk det idag?

Spennende..:-)

Her er det ingen tegn i det hele tatt...

Skrevet

Troor jeg hører hjemme her, men ikke helt sikker:) Sluttet på p-pillene i slutten av mars, tr (eller pilleblødning blir det vel) kom 1.april. Så hvis jeg går ut i fra en sykluslengde på 28-30 dager (som er normalt for meg), så blir det vel ikm rundt 30.april. Sjangsen for at vi har fått til noe denne måneden er egentlig relativ minimal,med sex bare én gang rundt der jeg antar at el var, og da tror jeg i tillegg at vi var litt sent ute. Mannen var bortreist, så da var det bare å kjøre på når han kom hjem;)

Lykke til alle sammen!! :)

Skrevet

Testen var trsdisjon tro negativ - æsj!! meeeen ikm er jo ikke før mandag, så har enda et ørlite håp. Tester ikke før etter ikm nå, tanta er alltid presis, så kommer hun så er det på ikm dagen. Hvordan gikk det med dere andre "tidlig testere"?

Skrevet

Testet negativt imorges kl 7. Hååper det er for tidlig og at det er derfor den ble negativ. Stadig knusktørr i munnen og sure oppstøt og kvalm i går kveld. Venter til ikm på mandag med å teste igjen.

Skrevet

Hallo!

Jeg hører til her iallefall til i morgen... da har jeg IKM. Noen som vet om de billig-stripsene er til å stole på? Har noen opplevd å teste falsk positiv? Jeg testet positiv i morges, men den var ganske svak og jeg har aldri brukt slike strips før så jeg er redd det ikke stemmer? Har hadd et tonn med symptomer denne uka: irritasjoner i beina, løs mage, treg mage, svimmel, masse småkviser på brystet og i fjeset, hodepine, tydeligere hårsekker på brystene, halsbrann... Men er i PP 12 å har vært "sikker" på at jeg var gravid et par ganger før for å si det sånn... Å selv om alle disse symptomene kom på en gang denne uka og det ikke har vært slik tidligere, KAN det jo være at jeg bare brygger på et eller annet... Derfor skulle jeg gjerne fått fortalt av noen av dere at de testene ALDRI viser falsk positiv! :) Sukk! Gleder meg til i morgen tidlig, er den positiv da føler jeg meg absolutt sikrere!

Skrevet

Det jeg har opplevd med de testene (kjøpt på billigtest.no) er at de ikke funker(!) den vil ikke absorbere urinen på hvertfall 50% av testene, veldig irriterende!! har opplevd det flere ganger. Men jeg tenker hvertfall at hvis den viser positiv så er den det! :) Man har ikke hcg i kroppen annet enn når man er gravid:):) Krysser fingrene for deg! :) Har også hatt så kriblinger i beina de 2 siste dagene.. er det et graviditets symptom? litt grønn her, 1pp! :) (men allerede brent av mange tester(!) hehe

Skrevet

Tror jeg må takke for meg nå. Våkna opp i dag med sikkelige mensen smerter. Spotter som bare det. Tanta er nok rett rundt hjørnet, kjenner det på meg. Begynner og bli sikkeli lei nå, neste mnd skal jeg gå til innkjøp av el-tester. Denne syklusen forstår jeg meg ikke på¨. Har vel egentlig ikke IKM før på torsdag....arrg

Men masse lykke til til dere andre! =D

Skrevet

Jeg fikk negativ test på fredag, og har ikke flere igjen. Har vært småkvalm noen dager og forstoppet siden i forrige uke. Tok en el-test i morges, den var veldig positiv..så enten er jeg gravid eller så hadde jeg ikke el for to uker siden og så kommer den nå. Best å forføre mannen i dag kanskje :P Og om mensen ikke kommer imorgen så kjøper jeg en ny test på tirsdag :)

Skrevet

Den var positiv idag også, men fremdeles svak... Og da mensen ikke er kommet enda er det nyss før jeg tørr å slippe jubelen løs! Ja jeg tror kriblingen må være et symptom, jeg holdt på å bli sprø av det i 3-4 dager, men det er over nå. Når hadde du EL? Jeg har ikke hatt problemer med billigstripsene hittil, men har jo brukt bare 3.

Skrevet

Krysser fingrene for at du er gravid, men litt søndagskos skader uansett ikke! :)

Skrevet

Snippelsnapp: Høres veldig ut som du er gravid!! :) Tror jeg hadde EL 16-17.. Har hatt sånne kriblinger i 3 dager når, holder på å bli gal!! Kjenner det spesielt når jeg skal legge meg, jeg gnir føttene mot hverandre som en annen gresshoppe, hehe! Men vis det er et graviditets sympotm gjør det ingenting;) I dag har jeg hatt mensen murring også, så tror det skjer noe der nede, krysser hvertfall fingrene:))

Skrevet

Har endelig fått ungen i seng og så fikk samboern en kompis på besøk..må prøve å få han ut av huset snart så vi får lagt inn noen aksjer sånn i tilfelle :P Men håper håper håper at det ikke er nødvendig :) Må teste med el-test i morgen tidlig også, er den negativ så er det i alle fall ikke pga graviditet at den var positiv i dag!

Skrevet

Hehe! Ja håper han tar hintet og drar snart!

Du må skrive i morgen hva testen sier!

Spennende!

Jeg har litt dårlig samvittighet fordi jeg nå har fortalt fremmede mennesker her inne at jeg er gravid, men den stakkars samboeren min vet ingenting ettersom han er langt offshore og uten mobildkn...

Er det dårlig gjort? Håper ikke det... Jeg var jo nødt å dele lykken med noen! :)

Skrevet

Nei det syns jeg ikke er dårlig gjort, man vil jo bare dele det med engang :) Men du trenger jo ikke å si til han at du har sagt det her først da :P Gratulerer forresten :D Skal oppdatere her i morgen også :) Håper vi kan slå følge inn til 1.tri snart :D

Skrevet

Ja takk takk!

Nei jeg kommer nok ikke å nevne det for han:) Snakket med han på fredag å sa at jeg hadde mine mistanker men turde ikke håpe for mye, så det er jo ikke slik at han kommer til å få sjokk. :) Han vet bare ikke at jeg har testet positivt.. Ha en riktig romantisk aften! :P

Skrevet

Hehe, takk for det :) Kompisen ble jagd på dør, med en veldig ærlig kommentar fra samboern : "Nå må du dra så jeg får knullet kjærringa!" :P Veeeeeldig romantisk ja ,) Men aksjene er nå trygt plantet sånn i tilfelle, så får vi se om el-testen er positiv i morgen og..er den det så begynner jeg å håpe enda mer :D

Skrevet

Så sPennendes! Du må gi en lyd når du har testet lea! Jeg tester også på tirsdag!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...