Gå til innhold

IKM uke 17 jentene!!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen symptomer Esperanza?

Jeg våknet i dag også med litt ømme/rare pupper og småkvalm..men el testen er ikke riktig så sterk i dag. I går var den sterkere enn kontrollstreken, i dag er den like sterk..vet ikke om det har noe å si :/ Jaja, er det el som kommer så har vi nå fått lagt inn aksjer i det minste :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å herregud jeg er gravid! Forstår ikke helt hvordan men;)

Sluttet på p-pillene i slutten av mars,så har ikke peiling på når ikm er eller når el var, men det eneste jeg kan tenke meg er at det klaffet på dag 17. Er på dag 25 idag, og testene var veeldig positive!!

Skrevet

Gratulerer til alle dere som har testet positivt.

Testet selv neg på lørdag, IKM idag, men tester ikke før i morgen tidlig om tanta ikke har kommet.

Skrevet

Jeg har ikm i morgen. Måtte bare ta en test søndags morgen, men den var selvsagt negativ..men tenker som så at alt håp er ikke ute før i tanta faktisk er der. Har en litt bedre følelse denne måneden, enn de tidligere pp. Så får vi se i morgen da..tror det blir max skuffelse om tanta dukker opp gitt..:-(

Skrevet

Gratulerer til dere som har testa positivt!!! Har selv ikm i dag, men har ikke fått tanta på besøk enda!! Testa negativt på lørdag, så venter med å ta en ny test til i morgen - eller onsdag hvis jeg klarar å vente så lenge... Har ikke lenger troa på at det har klaffa denne gang, så venter med testinga. Kommer ikke tanta i morgen heller - da begynner jeg å få håpet tilbake!!! Har brukt wild yam i ca 10 dager etter EL - kan det ha påvirket syklusen slik at mensen blir forsinket? Noen med erfaringer med wild yam? Første pp jeg bruker wild yam, så vet ingenting om event bivrikninger

Skrevet

Testet positivt i morges, dagen etter ikm.

Hurra! Men kjenner at gleden er noe dempet. Tør ikke slippe jubelen løs før det har gått flere uker.. Mistet kort etter Ikm for en måned siden. Men en gang må det vel være vår tur.

Skrevet

Testet positivt i morges, dagen etter ikm.

Hurra! Men kjenner at gleden er noe dempet. Tør ikke slippe jubelen løs før det har gått flere uker.. Mistet kort etter Ikm for en måned siden. Men en gang må det vel være vår tur.

Skrevet

Hvisker et forsiktig gratulerer mailise :) Jeg har ikke fått mensen enda, ikm i går. Tok en el-test i dag som var nesten positiv, men ikke helt..så da er den jo negativ da :P Men skal få testet med en graviditetstest senere i dag!!

Skrevet

Gratulere så mye til alle med positiv ( og nesten positiv) test, dette skal gå bra skal dere se..:-)

Her er mensen kommet....3 dager før tiden???

Ja, da er det bare å fortsette inn i neste pp...

Hvis mine beregninger er rette så er neste ikm ca den 24. mai i uke 21.

Skrevet

God Morn :)

Hvordag funker dette med feste blødning?

Vil huske at jeg har lest at den kommer ca en uke etter el, men kan den komme før eller etter dette??

Jeg blødde litt en uke etter el, farget utflod. Hadde litt dagen etter også, reint blod.

Kan det være? Eller er det bare spotting fram til ikm, har ikke brukt å få det tidligere.

Skrevet

Hei hei damer

Jeg siter med verdens dårligste magefølelse denne gangen. Har ikm mot helgen men kjenner meg ikke noe gravid. Fikk en skyggestrek i dag men det har jeg hatt før uten at det betyr noe men det er med på å holde håpet i live i noen dager til.

venter også på svar på prøvene hos gynekologen, med min flaks kommer han sikkert til å si at alt er i skjønneste orden og at jeg ikke får pergo eller det andre han snakket om. Fyttikatta jeg er lei av å prøve nå. 12 mnd uten annet å vise til enn en ma og en kjemisk. Gud det var ikke dette jeg signa up til.

Beklager, har en sånn dag, gratulerer dere med positiv test, selv om jeg i dag misunner alle sammen. Shame on me.

=)

Skrevet

Hei hei!

Gratulerer til dere med positiv test, krysser fingrene for at spirene sitter.

Ikke gi opp håpet *flux*, enda muligheter;)

Min status: IKM idag, ingen tr enda. Ingen pms, ingen symptomer!

Har hatt det super travelt som "vertinne" hele påsken for familien, og hatt fullt program, så har ikke hatt tid å kjenne etter. (deilig!!)

Har også gitt litt opp, da vi er under utredning. Ikke vært i nærheten av graviditeter på dette året, men nå begynner jeg å lure litt. Mulig jeg må ut å kjøpe en test idag... whææææ!!!

Skrevet

hmmm er det en skyggestrek om jeg ser den på en armlengdes avstand? Tok en test i dag når jeg kom hjem fra jobb, den viste en svak strek som var synlig i vanlig dagslys på en armlengdes avstand. Ser man skyggestreker så godt? Og kan jeg begynne å håpe? Billigtest stav.

Skrevet

Det sies at en skygge er en skygge, så hold håpet oppe for at den vil bli sterkere jo nærmere du kommer IKM.

Hvordan går det med dere andre??

Har testet negativ på en Clearblue test på ettermiddagen idag (ikm idag, og bruker normalt å være presis, aldri gått over tiden før!!) :o(

Så da er det vel bare til å vente på mensen... såg et lite håp, men tviler sterkt... buhu!!

Nå venter New York med shopping og happylife som en liten trøst denne måneden, ikke så verst å kunne drikke litt drinker på en slik tur. hehe.

Krysser fingrene for dere andre damer:o)

Skrevet

Her ble det negativ test i dag gitt :( Så da er det bare å innse at de positive el-testene de siste dagene faktisk er kroppen som prøver seg på ny el..og at jeg faktisk ikke hadde el for 2 uker siden og ikm i går, snufs :( Da blir det 2 nye venteuker, får bare håpe at jeg får til å slippe egg denne gangen da!!! Skal ta ny el test i morgen for å se om den er blitt enda svakere enn i dag. Blir ikke lagt inn aksjer i kveld tror jeg, er så kvalm etter en undersøkelse på sykehuset av balanseorganet i dag..møkkadag!

Skrevet

Grattis til alle med positive tester :-)

Selv begynner jeg å bli oppgitt. Første graviditet her var ikke planlagt, men jeg ble gravid til tross for bruk av p-pille. Andre graviditet (endte i sa) tok 3 særs uengasjerte pp til, og tredje graviditet var 2pp etter sa, hvis jeg ikke husker helt feil.. og nå må jeg over i fjerde pp denne gangen. Skuff.. Neida 4pp er ikke lang tid, jeg vet jeg vet..men for min del kjenner jeg at det sliter på. Håper VIRKELIG at det klaffer denne måneden som kommer...:-(

Skrevet

håper tanta holder seg vekke. ikm idag, ingen tante rød, onegativ digital test,men ikke på morgen urin...

Skrevet

Jeg har tatt to tester til i kveld og alle er positive så nå tror jeg at jeg med sikkerhet kan si at jeg er gravid.Hurraformeg. Håper den sitter helt til uke 40 =)

Krysser fingre for alle dere andre også og håper dere også får positive tester før uken er omme.

Skrevet

Grattis til alle dere som er gravide :)

Jeg har IKM på lørdag og skal ikke teste en dag før det. Sist gang testet jeg dagen før IKM (veldig neg) og dagen derpå kom tr som et brev på posten. Er glad at det har vært påske sånn at jeg har hatt andre ting å tenke på enn prøvingen (og jobbsøking til forloveden).

Jeg har ingen som helst tegn til graviditet, hvordan er det med dere som testet positivt, føler dere dere annerledes?

Skrevet

Silja,

Jeg har nesten ikke hatt noen tegn på graviditet - derfor hadde jeg også deppa for to dager siden. Tenkte lite over symptomer da jeg var på påskefjellet, og når jeg kom hjem syns jeg symptomene var mye svakere enn når jeg ikke har vært gravid. Måtte teste fordi jeg skulle til tannlegen og tror du ikke det kom frem streker på test etter test. Kunne nesten ikke tro det.

Skrevet

Gratulere til alle dere som er blitt gravide :))

Jeg har IKM i dag, men ikke noe tegn til at jeg skal ha det.

Vanligvis føler jeg det på meg 1 dag i forveien. Føler bare et lite ubehag nå og har mer ømme pupper en vanlig. har vanligvis ikke noe særlig ømme pupper.

Er bare å håpe :)

Skrevet

Gratulerer til dere som er gravide!! Her kom TR som vanlig - så signerer inn i min 9pp!! Synes at det tar lang tid dette.. Har to barn fra før av som satt på 1 forsøk, så hadde regna med at jeg skulle bli gravid med engang denne gang også. Har brukt hormonspiral i 5 år - kan den ha gjort meg steril? Fikk EL og mensen tilbake straks jeg fjernet spiralen, så tenkte nok at alt var ok med engang. Har stabile sykluser på 28 dager, men kan det likevel hende at hormonspiralen fortsatt preger kroppen min? Noen med erfaringer?

Skrevet

gratulerer til alle der det klaffet :-)

har bestil legetime nå, få tatt blodprøve vertfall, å høre litt hva som skjer, kan være for tilig kansje,men prøver nå vertfall. har prøvd i 8 mnd nå

Skrevet

Alt er nok ok skal du se! :) Jeg var i akkurat samme situasjon; full klaff på første forsøk med de to første småttingene, deretter hormonspiral i 5 år som jeg fjernet i mai ifjor. Fikk mens og El med engang og regnet omtrent med at her var det bare å slutte med bind-innkjøpene! Men det resulterte i 11/12 PP før den endelig satt! (mens kom hver mnd, men sykluser på alt fra 24-28dager) Det sies jo at det kan ta et år før kroppen er i rute etter hormonspiral så det kan jo selvfølgelig være det, men jeg syntes jo det var rart siden jeg hadde gått på p-piller i 6-7 år før første svangerskap og ble gravid umiddelbart da. Jeg tror for min del at det rett og slett var alderen som gjorde at det tok litt lenger tid nå. Vet ikke hvor gammel du er, men jeg er 32 og kan vel ikke forvente at jeg skal være like fruktbar som når jeg var 24. Du kan uansett trøste deg med det at så lenge man har regelmessige sykluser skal jo alt være i orden! :) Og før du vet ordet er du gravid! :)

Skrevet

Hei Hei,

her kom TR på IKM dagen midt i påska... Men men det positive er at da veit eg at eg er i rute igjen etter MA i slutten av januar. Gjeng inn i 3pp nå og håper det klaffer da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...