Gå til innhold

Faar dere mye hjelp fra mennene deres under graviditeten ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lurer paa hvor mye hjelp dere faar fra mennene deres under graviditeten. Stiller han opp paa kontroller, kjenner paa magen etc ?

Og ikke minst: faar dere hjelp med husarbeidet ?

Vi venter nr 4 og har 10 dyr. Her gjoer jeg alt hjemme. Matlagning, husvask, lekse hjelp, opp paa morgningene med barna, klesvask, oppvask, hagearbeid, fikser alle dyr and you name it.

Han sover til langt paa dag. Naar han er hjemme sitter han paa FB og spiller spill og that's about it.

Han har ikke vaert paa en eneste svangerskapskontroll. Absolutt ingenting.

Fant ut at han skal paa utenlandstur i paasken (fotballtur). Da blir jeg sittenede hoeygravid hjemme med alt ansvar. Han gadd ikke engang aa spoerre om det var ok.

For aa toppe det saa skla han naa kjoepe en porsche til seg selv. Tro meg, vi har 1000 andre ting aa bruke penger paa.

Sorry, maatte bare faa ut litt steam ;)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som en drittsekk. Kunne ikke vært min mann, jeg hadde kappet av han pikken.

 

Man må lære menn hvordan de skal oppføre seg.

 

Jeg hadde ALdri tillat en slik oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg får mye hjelp, men forventer det også og slik har vi det til vanlig også. Han stiller på noen kontroller også, men trenger jo ikke være med på alle. Kanskje du må stille litt krav? Hvis han er vant til å ikke gjøre noe så er det jo ikke så rart han bare fortsetter sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? Du skjønner vel selv at det ikke er normalt å ha det sånn? Du skjønner vel selv at han bør stille opp og gjøre like mye som deg? Hvis han jobber og du er hjemme skjønner jeg at du mulig må gjøre litt mer, men han må ta sin del han også. Og pengene han tjener er også dine og han kan ikke kjøpe en bil uten at du er enig i at pengene skal gå til det? Og reise bort uten å spørre? Går det an?

 

Beklager, jenta mi, men han er virkelig ikke noe å spare på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...