Gå til innhold

Dyreparken med 1 1/2 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har lyst å finne på noe gøy med lillejenta i sommer, hun kommer da til å være 17/18 måneder. Er det fint å dra til dyreparken med barn i denne alderen eller er det for tidlig? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal med vår jente på da 15/16 mnd gamle jente i påska. Hun elsker dyr så det blir morsomt. :)

Skrevet

Så fint, da kan det kanskje være en plan for sommerferien :) Koselig å gjøre noe som kan bli gøy for henne :)

Skrevet

Vi skal også til dyreparken med jente på samme alder. Tror det er bare å prøve så ser man. Snuppa vår er iallefall veldig glad i dyr. Spørs om hun blir skuffa når hun ikke får ta på alle. :-)

Skrevet

Ja det vil jeg absolutt anbefale! :-)

Vi var der i fjor, da var gutten vår 9-10 mnd. Av det han i den alderen klarte å få med seg var veldig vellykket. Nå er han 16 mnd og er skikkelig oppmerksom på dyr. Bhg hadde en tur i en annen dyrepark for en mnd siden og det hadde vært veldig populært.

Jeg gleder meg skikkelig til denne sommeren!!!:-D Jeg tror absolutt dere vil komme til å like det:-D

Dyreparken passer alle aldre ;-)

Skrevet

Vi var i Dyreparken med jentene i fjor, ble altfor stort for dem. Vil heller anbefale http://www.denlilledyrehage.no/ Den dagen vi var der var det så lite folk at de kunne stabbe rundt selv. Lite og oversiktlig. Bor dere i nærheten hadde jeg tatt turen dit. Men litt kjedelig for voksne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...