78girl Skrevet 3. april 2011 #1 Skrevet 3. april 2011 ...endelig var ventetiden over, og vår lille vakre jente kom til verden 2.april - 5 dager over termin. Hun greide akkurat å unngå 6 dager og kom kl. fem over elleve på kvelden.. Alt i alt 12 timer og en bra fødsel...uten sammenligningsgrunnlag forøvrig. Personalet på Ahus var fantastiske og epidural er uten tvil min beste venn. :-) Nå koser vi oss på barsel og gleder oss til å dra hjem.. Lykke til alle sammen...! :-)
♥lykkelig♥ Skrevet 3. april 2011 #6 Skrevet 3. april 2011 GRATULERER!!!!! . jeg vil og føde nå!!! :-P Jeg er jo 6 dager på overtid... :-( KOS deg videre med den lille!! ))
www.karibienshule.blogg.no Skrevet 3. april 2011 #7 Skrevet 3. april 2011 Gratulerer så mye ) Håper alt er bra!
RockMyWorld Skrevet 4. april 2011 #10 Skrevet 4. april 2011 Hurra! Gratulerer så mye med en liten prinsesse :-)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 4. april 2011 #11 Skrevet 4. april 2011 Grattis med den lille prinsessen!!! Kos dere masse i barseltiden Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå