lykkelig fødeklar*aprilspire Skrevet 3. april 2011 #1 Skrevet 3. april 2011 idag har jeg styret litt ute, luket og ordnet, herlig i fineværet=) er i uke 38+4 og plutselig fikk jeg akutt vondt nederst i magen. først på høyre siden og så venstre også. kjennes ut som skikkelig stikkende skjerend smerter, og magen blir hard innimellom. klarer ikke stå oppreist når det er slik... noen som har tips om hva dette kan vær? minner om kynnere når magen blir hard, men de smertene er veldig rare..
lykkelig fødeklar*aprilspire Skrevet 3. april 2011 Forfatter #2 Skrevet 3. april 2011 ingen som aner hva dette kan være? ligner på ordentlig vonde sting i magen..
rednasea Skrevet 3. april 2011 #3 Skrevet 3. april 2011 når du har vert aktiv så sjer det sånt me magen,ingen fare,:)du får bare hyppigere kynnere og ungen blir aktiv når du stresser,ungen presser på nerver osv,det e di stikningene du kjenner:)men vis du er urolige så ring fødeavdelingen:)Jeg er i uke 34,den siste uka nå har vert heilt ekstreme,har hatt så mye kynnere og stikninger og alt så går ant føle eg,selv om eg står,sitter elr går,men det e heilt normalt,det e bare at kroppen forberede sg:)
lykkelig fødeklar*aprilspire Skrevet 4. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2011 slike smerter har jeg daglig, at han presser på nerver ol, men det er noe helt annet. det er ikke på langt nær så vondt heller...dette sitter i navlehøyde og nedover, fra navlen og utover mot høyre side. ikke som smerter/støt av at han presser. det er til tider så vondt at jeg ikke puster omtrent for å slippe smertene... jeg sitter med tlf i hånden og nummeret til føden slått inn..men klarer ikke ringe..føler på en måte at det "ikke er noe, og føler meg teit" om jeg ringer..hihi
rednasea Skrevet 4. april 2011 #5 Skrevet 4. april 2011 føden syns aldri det er teit hvis man ringer,e bedre å kjekka det enn isje,di tar sånt alvorligt.så bare ring di,eg ringte di for andre gang i går jeg bare for å spørre om någe:)
lykkelig fødeklar*aprilspire Skrevet 4. april 2011 Forfatter #7 Skrevet 4. april 2011 tror du det? vet ikke helt hva jeg har sett for meg, men har liksom ikke sett for meg at fødselen starter med voldsomme smerter i siden..hihi kanskje det er det..de sa jo det på føden at det kunne være en tidlig start..akkurat nå sitter jeg og ser på at knerten romsterer veldig inni der;) men smertene er der hele tiden, blir sterkere innimellom og så dabber de av, men de forsvinner ikke. best å sitte, ligge stå og gå er vondt. værst og gå. kjenner at det er nummeret før jeg ber sambo komme hjem nå, ikke fordi jeg føler at fødselen er på gang, men fordi det er så vondt at jeg nesten er redd.. skal se dette er starten på noe, da blir jeg overrasket=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå