Gå til innhold

Ønsker gjerne deres mening.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg fikk ikke opp Skeidar, men synes at de kritthvite IKEA-møblene ser både kjedelige og institusjonssterile ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får helle ikke bort skidar.Hva kan man søke på for å få det opp?Syns ikea møblene i hvit så litt kjedelige ut.Men spørs på fargene på veggene der det skal være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Roomate var barnemøbler....?

 

Uansett, jeg skal ha enten Arabella eller liatorp! ;)

 

Klarer bare ikke bestemme meg for hvilken. Så lurer på hva folket mener! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett på liatorp selv, men ombestemt meg. arabella var heslig, så liatorp, men begynner å bli glad vi aldri kom langt nok til å kjøpe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uten tvil arabella;) lekre flotte møbler som er massive;) liatorp-møblene til ikea er helt greie, men de tåler ikke all verden har jeg sett hos de som har de.

synes mørke møbler er mye flottere enn hvite, det gjør helhetsinntrykket så kjedelig synes jeg. har selv bombay serien;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du velger selvfølgelig den dere liker best;)

 

Blir så oppgitt over alle som er opptatt av "mote" i hjemmet! Kjære vene, hvis jeg liker mørke møbler så kunne jeg da ikke brydd meg mindre om dette ikke var "in" lenger. Bytter dere andre møbler etter hva som er moteriktig akkurat nå??

 

Og hvorfor i all verden gjør dere det? Med mindre dere liker forandring, og fort blir lei av det dere har da såklart. Og har penger til å bytte ut alt i tide og utide;) hehe..

 

Nei, i hjemmet synes jeg man skal velge det man selv liker best. Du har jo valgt to veldig ulike "serier" å velge mellom, og hvis du lurer på hva som passer best inn hos deg (sånn rent objektivt) må du jo nesten fortelle hva annet dere har.

 

(Selv om jeg synes det er kult med folk som har ting som "kræsjer litt" stilmessig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saken er at jeg har to møbler i Arabella serien, men det er blitt litt hakker i de, og hakkene er hvite. Irriterer vettet av meg!! Skeidar har ingenting å ta på hakkene som er i samme farge som resten av bordet.

 

Jeg har alltid hatt mørke møbler, begynner å bli litt lei.

 

+ Arabella er litt dyrere enn liatorp, jeg har små barn, de kommer til å ripe og hakke møblene myyyyyyye oppgjennom. Jeg må kjøpe flere møbler for jeg har mye krystall som skal i skap, og resten av Arabella koster meg 19.000 kroner. Resten i liatorp 8.000 eller noe sånt.

 

Hvis jeg skal selge Arabella, så må det gjøres før det blir for mye hakker og riper.

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...