Baby*2012 Skrevet 3. april 2011 #1 Skrevet 3. april 2011 Vi har fått tilosendt papirer for oppstart osv men ingen resept? Er dette vanlig ved første oppstart? Har tidligere 3 avbrudd ved Fertilitetsklinikken Porsgrunn bak oss..... Håper på svar fra noen med erfaring
Tjålsi har født en prinsesse Skrevet 3. april 2011 #2 Skrevet 3. april 2011 Det er ikke forsamtale du skal på først da?
trulte-74 Skrevet 3. april 2011 #3 Skrevet 3. april 2011 Vi fikk brev fra Rikshospitalet med tid for forsamtale først. Fikk alt av informasjon, resepter etc da vi hadde forsamtalen.
Baby*2012 Skrevet 3. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2011 Har hvert på forsamtale Fikk ark i posten men ingen resepter.... Skal ha oppstart neste mens.
My73 Skrevet 3. april 2011 #5 Skrevet 3. april 2011 Vi har akkurat gjennomført 1. forsøk på Riksen. Var først til en samtale/undersøkelse i november hvor det ble bestemt behandlingsform, så fikk vi innkalling til oppstartsamtale i desember og fikk da tid for første forsøk og resept på medisiner som jeg begynte med i mars, så hadde respepten lenge før jeg beg på medisiner. Ønsker deg lykke til:-)
Baby*2012 Skrevet 3. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 3. april 2011 Tusen takk Hvordan gikk forsøket for deg/dere? Var det deres første forsøk? Vi har tidligere 3 avbrudd bak oss..... Så håper jo veldig på klaff nå i Oslo.... Men tør ikke håpe for mye :S Hvor lenge gikk du på sprøyter osv? Takk for svar
Stjernemagnolia Skrevet 4. april 2011 #7 Skrevet 4. april 2011 Hei Jeg/vi har hatt tre forsøk på Rikshospitalet. Har fått tilsendt resepter en gang og hentet reseptene på sykepleier kontoret på Riksen to ganger. Det er bare å ta en tlf opp til sykepleierne så sender de reseptene og du har de som regel etter to dager. Var ikke inne til noen kontroll før jeg startet opp med noen av hormonbehandlingene, men hadde kontroll senere i forsøket for å sjekke ut diverse. Husk det er en stor klinikk med mange pasienter og det går litt fort i svingene der oppe. Du må derfor spørre selv om det er noe du lurer på. Mitt tips er å sende mail så svarer de relativt raskt og presist. Lykke til
Baby*2012 Skrevet 4. april 2011 Forfatter #8 Skrevet 4. april 2011 Pratet med RH nå og de skulle sende respet Så da er det bare å vente til den kommer i posten Ja trur det går litt fort i svingene der men de vet virkelig hva de driver med i forhold til der vi var før trur jeg:)
My73 Skrevet 4. april 2011 #9 Skrevet 4. april 2011 Så bra at du har fått ordnet det:-) jeg har også god erfaring i å sende mail til sykepleierne der. Jeg gikk på kort regime, siden det er samboeren min som ikke har nok. Her satt den på første forsøk, så er jo en drøm, men er jo for tildlig å juble for høyt enda.. Er 4+5 i dag:-) Lykke til igjen, håper det går veien for deg nå:-)
Baby*2012 Skrevet 4. april 2011 Forfatter #10 Skrevet 4. april 2011 Gratulerer ) Kun opplevd avbrudd vi da.... (Ved Fertiliteten Porsgrunn) Så håper inderlig at vårt forsøk i Oslo kan gi oss en spire *Krysser fingrene og håper* Har pco og eggene mine har hvert dårlige og har hatt få egg ved uttak.... 1 pp- 10 eggoser- 4 egg ut (men ikke befruktet) 2 forsøk- 16 eggposer - 4 egg ut (men ingen kunne brukes/ikke modne) 3 forsøk- 23 eggposer- 5 egg ut( et eggskall-og 4 umodne) Så vi håper nå
My73 Skrevet 4. april 2011 #11 Skrevet 4. april 2011 Uff, så kjipt, når du faktisk får ut så mange egg:-( Men det er bare ett som trengs, så skal krysse alt jeg har for at gullegget ditt kommer nå:-))
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 5. april 2011 #13 Skrevet 5. april 2011 Ville sendt en e-post til IVF-sekretæren og spurt om det med reseptene - evt ringe de. De svarer fort. Såvidt jeg husker så fikk jeg reseptene tilsendt når jeg ringte inn på mens-etter oppstartssamtalen. Men er ikke helt sikker. Vi hadde et (1) forsøk på Riksen forrige vår, og det klaffet på første, så har en gutt på 7 uker pr idag. Lykke til!
Baby*2012 Skrevet 6. april 2011 Forfatter #14 Skrevet 6. april 2011 Å gratulerer så mye:):) Jeg ringte inn og fikk respeten i posten idag Så nå er det bare å vente til oppstart Hvordan medisiner gikk du på? fikk du ut mange egg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå