Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Huff og huff. jeg har ikke ordinær ul før jeg er i starten av uke 21.. den timen jeg hadde i uke 19 ble avlyst og flyttet :(

det står når jeg logger inn at det skal være i uke 16-18? de kan jo ikke sette en termin da.. siden det skal beregnes mellom uke 16 og 18...

litt frustrert her :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143099172-ordin%C3%A6r-ul-i-uke-21/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj jeg skjønner frustrasjonen din kjempegodt! :( Det var ikke greit gjort.

Da burde de vel heller flyttet noen andre så du kunne fått den uken du egentlig skulle hatt.

Trodde ordinær ul ble tatt helst uke 18-20 jeg (?), kan være jeg tar feil altså :)

skjønner deg veldig godt. jeg skulle egentlig på UL på fredag som var, men når jeg kom dit så var den blitt flyttet.. skikkelig skuffelse.. men må heldigvis bare vente til torsdag denne uken som kommer, men uansett.. skuffa var jeg !

Da blir det UL på meg når jeg er i uke 20. Man skal jo helst ha UL fra 17-20 har jeg hørt.. du har kanskje tidlig i uke 21 da ? kjedelig å vente uansett.. spesielt når man egentlig skulle ha det før..

skjønner deg veldig godt. jeg skulle egentlig på UL på fredag som var, men når jeg kom dit så var den blitt flyttet.. skikkelig skuffelse.. men må heldigvis bare vente til torsdag denne uken som kommer, men uansett.. skuffa var jeg !

Da blir det UL på meg når jeg er i uke 20. Man skal jo helst ha UL fra 17-20 har jeg hørt.. du har kanskje tidlig i uke 21 da ? kjedelig å vente uansett.. spesielt når man egentlig skulle ha det før..

Annonse

det var godt å høre.. min største frykt er å få feil termin på UL.

Vil gjerne ha den terminen jeg har, på barnefars bursdag :)

For bare tenke sånn at de kan nok se bedre siden jeg er lenger på vei :)

Jeg må faktisk også reise 2 timer for den ultralyden.. noe jeg ikke måtte før den ble flyttet :/

Uff så Kjedelig..

Men du har ikke vurdert å bestille deg time hos privat jordmor før du skal på ordinær UL da? :)

Jeg har en veldig positiv opplevelse med Jordmor Janne her i Stavanger! Betalte 500 kr for timen, og fikk se min lille gutt i 2D og 3D <3 Samt at hun sjekket termindato ved å måle hodet og lårbein++. Hun så også etter om alt var ok med barnet, og kunne fortelle at alt så bra ut! Jeg kommer definitivt til å bestille time hos privat jordmor igjen!! Det anbefales :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...