Gå til innhold

WhiteLilymedtreknopper

♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥

Anbefalte innlegg

Fikk gåsehud da jeg leste trekket ditt nå. For det første stemte det veldig godt med trekket i går, men tatt mitt yrke i betraktning så var dette en fulltreffer - jeg er lærer og kunne ikke tenkt meg en annen jobb. Trives utrolig godt i samspillet med elevene!!

Jeg skal legge dette bak i hukommelsen (kopierer og lagrer det også, så jeg kan ta det frem igjen:))

Du tror ikke du kunne sett litt generelt på meg? Om hva som skjer fremover? Føler at alt en periode har dreiet seg om graviditet, og at vi selv kanskje har glemt hverandre oppi alt.

Må bare få si en gang til.... Både enhjørningstrekket i går og erkeengeltrekket i dag traff midt i blinken:)

Tusen takk for at både du og andre bruker tiden dere på dette. Det er for det første spennende, men når det treffer så godt som dette.... Utrolig:)

Jeg 150576

Han 150484

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143099138-whitelilymedtreknopper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

så fint at det traff!! kortene er helt nye så jeg var litt spent, og regner med det ikke treffer på alle i dag, men men kortene må kjøres inn, så blir det nok bedre og bedre for hver gang jeg bruker de :)

skal se på dere når jeg har ungene i barnehagen til uka, tar litt mer konsentrasjon når jeg legger på ting med tarotkortene, men hold utkikk så kommer det plutselig :))

Flott!!

Så skal jeg ha erkeengelen Zadkiel i bakhodet her jeg leser til jaktprøva:) Hvordan ber jeg forresten han om hjelp? For dette er litt utenfor mitt interesseområde, iallefall foreløbig:))

Må bare si det en gang til.... utrolig!!

tja du kan bare snakke til erkeengelen i hodet ditt på en måte hehe be han om å bistå deg i det du trenger og ha tillit til at det skjer :)