Gå til innhold

WhiteLilymedtreknopper

♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥

Anbefalte innlegg

Fikk gåsehud da jeg leste trekket ditt nå. For det første stemte det veldig godt med trekket i går, men tatt mitt yrke i betraktning så var dette en fulltreffer - jeg er lærer og kunne ikke tenkt meg en annen jobb. Trives utrolig godt i samspillet med elevene!!

Jeg skal legge dette bak i hukommelsen (kopierer og lagrer det også, så jeg kan ta det frem igjen:))

Du tror ikke du kunne sett litt generelt på meg? Om hva som skjer fremover? Føler at alt en periode har dreiet seg om graviditet, og at vi selv kanskje har glemt hverandre oppi alt.

Må bare få si en gang til.... Både enhjørningstrekket i går og erkeengeltrekket i dag traff midt i blinken:)

Tusen takk for at både du og andre bruker tiden dere på dette. Det er for det første spennende, men når det treffer så godt som dette.... Utrolig:)

Jeg 150576

Han 150484

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143099138-whitelilymedtreknopper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

så fint at det traff!! kortene er helt nye så jeg var litt spent, og regner med det ikke treffer på alle i dag, men men kortene må kjøres inn, så blir det nok bedre og bedre for hver gang jeg bruker de :)

skal se på dere når jeg har ungene i barnehagen til uka, tar litt mer konsentrasjon når jeg legger på ting med tarotkortene, men hold utkikk så kommer det plutselig :))

Flott!!

Så skal jeg ha erkeengelen Zadkiel i bakhodet her jeg leser til jaktprøva:) Hvordan ber jeg forresten han om hjelp? For dette er litt utenfor mitt interesseområde, iallefall foreløbig:))

Må bare si det en gang til.... utrolig!!

tja du kan bare snakke til erkeengelen i hodet ditt på en måte hehe be han om å bistå deg i det du trenger og ha tillit til at det skjer :)

har sett litt generelt på dere fremover, og det ser ut til at det vil gå litt opp og ned utover våren og mot sommeren, jeg føler litt at du kanskje blir gravid igjen i mai og at det vil føre med veldig mye bekymringer på bakgrunn av at du mistet sist, så det kan skape litt avstand mellom dere igjen.. men når du kommer uti juli/august så har det roet seg ned og det er masse kos og familieharmoni i hjemmet deres. føler dere må være flinkere til å gjøre ting sammen på en måte, sette av tid til bare å være kjærster og legge alt av tanker om økonomi, baby, hus, jobb og lignende bort, heller bare kose seg snakke om drømmer og håp, istedet for det som er av problemer her og nå. føler det er sterke bånd mellom dere, så tror ikek du skal være redd for litt nedgang i forholdet en gang i blandt, men greit å være flink å finne tilbake til gløden, gjøre en innsats for hverandre er et godt stikkord :)

hm håper du får noe ut av det her, lenge siden ejg har gjort personlige readings ;)

ha en strålende dag!

Tusen takk :)

Det sier meg mye :) Jeg også føler at forholdet er så sterkt at vi takler noen nedturer og det er nok det vi har hatt nå i forhold til MAn. Vi har reagert forskjellig. Krysser fingrene for at jeg blir gravid igjen så før. Hadde vært fint!

Takk for at du tok deg tid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...