Gå til innhold

Emmajunga Edge Duo/ 10 gode grunner for å velge denne vogna!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skaffet meg en brukt fra 2010 og er i tvil om jeg skal selge den igjen?

Er det noen som har god erfaring med denne vogna? Lurer på å kjøpe ny:-o Jeg har jo hørt mye om tyngden og at den ikke er god å sitte i med mer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Stor bag med god plass til vinterpose.

2. "lufting" i baggen. Fint for varme sommerdager.

3. "innebygd" myggnetting.

4. Store lufthjul.

5. Vippefunksjon på baggen når den er tatt av.

6. Full liggestilling på sportsdelen.

7. God plass i handlekurven under.

8. Godt regntrekk som "følger" vogna.

9. Veldig stødig.

10. Vendbart håndtak.

Skrevet

Jeg signerer det Tupsi skrev :) Ikke god å sitte i - den har jeg aldri hørt før :)

Skrevet

Takk takk takk, den står her innendørs, lys beige Emmajunga edge Duo 2010 årgang, men mangler den stangen som barnet kan holde seg i (må bestille nytt). Jeg har en rød Sity bag (2009) til som jeg ikke er så fornøyd med, men hvor prippen skal man være, henger seg i detaljer.

Skrevet

Signerer alt det de over har skrevet bra om vognen. Jeg har edge duo og hadde valgt akkurat samme vogn en gang til. Hvis du vil ha det litt enklere i begynnelsen når babyen er nyfødt og du vil ha med bagen inn på helsestasjon, cafe osv kan du kjøpe Quadrolift. Det er en bag som du kan bruke oppi både bagvognen når babyen er liten, du kan bruke den som bag i sportsdelen, når du bruker sportsdelen når barnet er litt større, kan du bruke denne bagen som godt ligge/sittepute eller som vinter og sommerpose. Du kan snu madrassen og velge mellom teddyfor på vinteren eller myk fleece om sommeren.

I tillegg er jeg ikke enig i at vognen er hverken tung eller vanskelig å kjøre. Denne vognen kjører like bra på asfalt, gress, brosten og i snø og slaps. Mens 3 hjul-mammaene gir opp vognen hele vinteren, kan emmaljungamammaene trille uansett:)

Gjest fanten
Skrevet

Vi har i utgangspunktet bestemt oss for en citycross men vil gjerne kjøpe brukt, ser at det er flere edge duo ute for salg... Så den er ikke så veldig tung altså? Ifht citycrossen tenkte jeg.. Er liksom eneste argumentet for å ikke kjøpe edge..

Skrevet

Tenker litt på at tung defineres forskjellig, jeg liker at vognen er stødig og trygg og at den tåler litt før den vakler. Skal vurdere den bagen som jan brukes som sovepose:-). Jeg har sity bag til min edge sport og synes edge sin Duo bag ser bedre og mer solid ut:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...