Gå til innhold

Noen som har erfaring med kusma her?


Mamma&LilleKrølle

Anbefalte innlegg

Jenta mi på 4 har nok muligens fått kusma. Hoven på den eme siden, men antydning til wbegynnende hevong på den andre siden..

Har snakka med legevakta idag og de mente jeg kunne vente til i morgen siden allmentilstanden hennes er fin og feberen er lav. Og jeg var jo enig i det. Men etter å ha sittet og lest så ser jeg jo det står at man skal være hoven forran øret, og jenta mi er hoven bak..

Vet ikke om dette er normlt eller ikke?

Formen er den samme..vi har lekt og kost oss..merker bare at hun er litt sånn typisk "syk"-form. Men når jeg leser på sidene om kusma står det jo at brekninger og magekrampe kan forekomme dersom det er kusma-meningitt. Og da blir jeg litt mer bekymra da, siden hun innimellom snakker om vondt i magen...og de siste to ukene har kasta opp i tide og utide. Jeg jar liksom tenkt at kanskje det er reflulsmuskelen hun har problemer med og har tenkt at vi må få sjekka opp dette...men nå begynner jeg å lure på om alt dette har en sammenheng da..

 

Hun er jo i forsåvidt fin form, så keg vnter sikker til legekontoret åpner i morgen. Men som jeg sa, lurte på om det er normalt at de er hoven bak øret, og ikke forran?

Håper noen har peiling:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...