Gå til innhold

Spjæret opp fingern isted. :( Kan jeg ikke dra i bassengtrening i morgen da? (Gravid)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg deiset hånda i døra og spjæret opp fingeren min på den rynkete delen der man bøyer. (Jeg er like dårlig til å forklare som knøvlete)

Jeg har renset og stripset, og blødningen er stanset.

Jeg går til bassengtrening for bekkenløsning og har time i morgen. Kan jeg ikke dra da pga smittefare? Er gravid og vil ikke ta noen sjanser. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du klipper av fingeren.......

 

 

 

 

 

 

 

....på en gummihanske....hehe Og så taper d uden godt fast på fingeren. Så kan du forsøke å ungå å ha handa i vann også.

 

Kos deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken smittefare er du redd ungen skal få?

 

Du kan helt fint dra i bassenget i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mente da at jeg ikke ville gå i et evt bakteriehav med et gapende sår og risikere infeksjon når jeg bærer på et barn..? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med hi om at det er greit å være forsiktig. Ikke det at klorbasseng er så smittende, for kloren renser jo, men å ta i dørene på bassenget, eller toalettet, vask osv, kan være en bakteriebombe som gjør at man får betennelse i blodet. Så vær litt forsiktig. Gå i bassenget, og andre offentlige steder, men pass på at et åpent sår er tildekket. Bassenget kan jo åpne såret igjen, så vannfast plaster er nok hvertfall smart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke sykdomssmitten som er ille. (Vannet er jo kloret, og nette fyllt med andres sykdomsgusj!)

Men, fingeren kan lett bli infisert av både kloren og annet "grums" i vannet.

 

Gjør som hun over her sier; Klipp av en gummihanske/engangshanske og tape den på fungeren;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...