Gå til innhold

Noen seriøse som kan spå her da?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bare spør du. Jeg vil trenge første bokstaven i fornavnet ditt og ukedagen du er født på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To fornavn M på begge og torsdag.

Hva ser du i fremtiden min? Flere barn? Stabilt forhold, jobb etc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager sent svar.

 

Jeg tror du er en ung person. Antakelig er du også ung i bokstavelig forstand, men særlig mener jeg at du er ung i den forstand at livet ditt ligger foran deg mer enn det ligger bak deg. Du har lyse utsikter.

 

Jeg får ikke inntrykk av at du er av den fruktbare typen. Jeg tror derfor ikke du får mange barn. Jeg tror ikke du har fødsler foran deg, i høyden én.

 

Du lengter etter noe. Det kan være et litt udefinerbart savn etter noe du ikke nødvendigvis kan sette fingeren på. Dette er noe som gjør deg innadvendt i perioder, og det preger livet ditt og selvbildet ditt i sterk grad. Etter en prosess med å kjenne på lengselen og tenke over og analysere følelsene, vil du komme til en erkjennelse. Det du lengter etter er langt nærmere og mer oppnåelig enn du har innbilt deg. Noe som er lett tilgjengelig, noe du allerede har eller allerede har blitt tilbudt.

 

Når det gjelder jobb, har du en spennende framtid. Utfordrende, utviklende og givende. Du kommer til å tilegne deg mye kunnskap og utvikle deg som person.

 

15:49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at jeg ikke er av den fruktbare typen er totalt feil. Jeg har 4 barn og kunne "lett" hatt flere for å si det sånn.

Så der tok du hvertfall feil. Ung, tja..33..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...