LiteNurk Skrevet 3. april 2011 #1 Skrevet 3. april 2011 Jeg gikk inn i tredje trimester igår... herregud, så fort alt har gått. Føler nesten at svangerskapet "løper ifra meg". Syns nettopp jeg satt og gledet meg til de første 12 tilbakelagte ukene... Det morsomme er at jeg oppdaget melke-pipling når jeg klemte på brystvortene da jeg la meg igår. DET var virkelig en merkelig opplevelse! Så altså; tredje trimester og brystmelk på samme dag!!
feris *fødeklar :)* Skrevet 3. april 2011 #2 Skrevet 3. april 2011 hehe kanskje du ikke skal klemme på brystvortene....kan jo hende det vil gi utslag for at du vil lekke fram til fødsel...og det er sikkert ikke så hyggelig har selv 8 uker igjen, og er spendt på om det kan komme ut melk nå hvis jeg klemmer...men tar ikke sjansen på lekkasje sjekket det faktisk ut under fødsel med førstemann og der spruta det melk venter nok til det denne gangen oxo... lykke til og velkommen hit da !
Tøtto&lillebror Skrevet 3. april 2011 #3 Skrevet 3. april 2011 eg har kun 2 veker att, men ein kveld etter eg hadde lagt meg nå, blei eg våt på armen..brystet låg litt i press, og det pippla melk...måtte ha innlegg eit par døgn, men nå har visst puppen roa seg igjen..ikkje nødvendig me melk endå. men fasinerande at kroppen er så klar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå