Gå til innhold

OKI.. trenger å kjøpe brukte klær.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Men ikke merkeklær til 200 kr for en kjole..

Vanlige vår/sommerklær til en 4 åring.

Finner ikke noe på Finn hvor kan man finne da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil råde deg til å fortsette å kikke på Finn og kanskje andre lokale sider som har "bruktbutikk". Her har renovasjons-selskapet en kjøp/salg/gi-bort-side. Lapper på dagligvarebutikken sin oppslagstavle kanskje?

 

Videre vil jeg råde deg til å benytte deg av kjedenes sesongsalg. Vi har fått kjøpt alt jenta trenger i løpet av sesongen som kommer (hvis ikke noe helt uvanlig skulls skje) for max 50 kr. plagget. Har også kjøpt litt finere klær til fullpris, men det har ikke vært pga behov. Dette har vi gjort siden hun ble født. Vi prøver å se for oss hvor mye hun vil vokse til neste sesong hvor de klærne som er på salg kan brukes og hittil er det bare 1 plagg vi har bommet litt på størrelsen på. Mye klær er jo slikt som brukes stort sett hele året også (bukser, genser/t-skjorte, sokker osv.). Her hvor jeg bor så er Cubus RÅ på å sette ned prisene når de har salg. Lindex er også bra på det. Masse klær til 5, 10 og 20 kroner plagget. Når de hadde salg på høstvarer så fikk jeg ei softshell-jakke til jenta for 50 kroner.

De kjedene som setter ned barneklær med 15-20% og kaller det salg er det sjelden jeg handler på salg hos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken str ønsker du å kjøpe? Jeg har masse klær etter datteren min. Vanlig pent tøy fra kjedebutikkene for det meste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om en bruktbutikk der de selger klær for 10 kr plagget, og det er utrolig mye fint der.Mye klær der merkelappen fortsatt sitter på,så det er ikke bare gamle plagg på bruktbutikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvorfor ikke ta turen til fretex?

 

jeg gir alt av mine klær barna vokser ut av til de. fine klær, kunne sikkert fått mye penger for de. men jeg har ikke ork å ta bide å legge ut annonse.

 

og jeg er nok langt ifra den eneste :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi fretex sender maaaaasse klær til utlandet for salg, hiver store mengder som ikke er bra nok, og selger resten til blodpris i de nye hippe butikkene sine kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...