April-11+ en til? Skrevet 3. april 2011 #1 Skrevet 3. april 2011 Er veldig glad for at dette svangerskapet s
April-11+ en til? Skrevet 3. april 2011 Forfatter #2 Skrevet 3. april 2011 Er veldig glad for at dette svangerskapet snart er over, så man endelig kan få møte den lille mageboeren. Takknemlig for at jeg har muligheten til å få barn og alt det der.... MEN, det er psykisk vanskelig å gå over tiden, jeg er såå lei folk som maser, og alle kommentarer som dette: Kan du ikke få ut denne ungen nå da? Skulle han ikke komme i natt? Du får nyyte de siste dagene.... Er du ikke lei nå? Har du prøvd ditt eller datt? - alle mulige kjerringråd, alle har jo ett eller annet idiotisk tips som tilfeldigvis funka for de. Nå er jeg 8 dager over termin og spyr av å vente, venter på at det skal bli kveld så jeg kan legge meg slik at jeg forhåpentligvis våkner av at det er noe på gang. Når jeg våkner sånn ca 7 om morgenen hver dag blir jeg så utrolig lei meg. Ser ned på magen som jeg snart kommer til å skjere av meg:(. Strekkmerker har jeg heller ikke fått før nå de siste dagene... Huff.... Overtidskontroll i morgen, så kan jo ikke være så lenge igjen..... Dere som ikke tåler negative innlegg får bare ignorere. Av og til må det bare ut....
feris *fødeklar :)* Skrevet 3. april 2011 #3 Skrevet 3. april 2011 hei kjære deg...veldig kjedelig, skjønner det veldig godt..gikk 10 dager over med førstemann og var temmelig lei...til slutt så tenker man at bebisen ikke kommer lenger..sånn var det med meg...2 dager før jeg skulle bli satt i gang kom han...tok en kjapp en med gubben og natten startet alt har 8 uker igjen nå til bebi nr 2 og håper jeg ikke går over så lenge hvertfall... kjedelig med de kommentarene ja, som om det er noe vi kan gjøre?? my god...godt å få det ut gjør litt husarbeid, gå igjennom fødebagen...vask vinduer hvis du orker ...slapp av noe og legg deg tidlig i tilfelle fødsel i natt får vi håpe lykke til!
♥lykkelig♥ Skrevet 3. april 2011 #4 Skrevet 3. april 2011 Jeg skjønner deg såå godt :-) Jeg er nå 6 dager på overtid.. holder på og bli gaaaaaal.... Håper, håper, håper det skjer noe snart! Masse lykke til!! Er lei av og tro at noe er på gang hele tiden...
Taurus80 Skrevet 3. april 2011 #5 Skrevet 3. april 2011 Skjønner deg utrolig godt. Jeg er 5 dager på overtid, og får mange av de samme kommentarene. Merker humøret bare blir dårligere og dårligere... Kunne ønske vi fikk bestemme litt vi og, om når de skal ut
vannmann 76 Skrevet 3. april 2011 #6 Skrevet 3. april 2011 Jeg føler med deg. Jeg har 4 uker igjen og er MAX lei... Håper desperat på å føde i løpet av påsken... Da er det ca 10-14 dager før termin. Og de fleste føder jo i uke 38-42. Håper jeg kan være med på statestikken i uke 38:=) Klarer knapt å ta på meg skoene uten å gulpe! Skulle ønske jeg hadde termin imorgen. Lykke til alle sammen. Og håper det blir fødsel på dere snart:=) (dere som har termin eller har hatt)
flypapir Skrevet 3. april 2011 #7 Skrevet 3. april 2011 Uff, jeg føler med deg, Spent. Ikke noe ålreight med denne ventinga (og masinga fra fjern&nær) når man egentlig har mer enn nok med seg selv og sitt. Er helt sprøtt hvor mye energi man bruker iløpet av dagen på å tenke på fødsel og det man har ivente, og når man går såpass lenge over føles det utrolig medningsløst... Får håpe du får noen svar på kontroll i morgen. Sannsynligvis får du jo en dato å forholde deg til, om ikke annet. Det hjelper hvertfall litt... Lykke til, hilsen meg som også venter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå