Gå til innhold

Hvordan imprignere vinterklær?


Trultemor73

Anbefalte innlegg

Trenger sårt noen råd. Bruker dere spray eller bruker dere imprignering til å ha i vaskemaskinen? Hva fungere bra.

 

Leste på en side at vinterdresser skal vaskes i Milo. Det gjør jeg ihvertfall.

 

Hvor ofte trengs klærne og imprigneres? Mener å ha hørt om en har slikt til vaskemaskinen, så skal det bruker annenhver gang. Men har ikke funnet ut hvor en kan kjøpe dette.

 

Send gjerne med navn på kjedebutikker som selger imprigmerings spray, evnt. link om det er nettbutikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He, he. Nå kom hvis innlegget mitt to ganger. Sorry. Jeg langret den i sta, så fant jeg den ikke. Trodde den ikke kom med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker noe som heter Nik Wax Wash in. Den er å få kjøpt i sportsbutikker el butikker som selger dresser til barn, f eks Barnas Hus.

 

Jeg foretrekker det som man vasker inn. Det gir det jevneste resultatet.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt en man bruker i vaskemaskinen. Ulempen med den er at tøyet må enten strykes eller tromles etterpå og det er det ikke alle dresser som kan. Den kjøpte jeg på barnas hus. De hadde også en som kan sprayes på, fordelen er at det ikke må tromles, men jeg syns det virker vanskeligere å få det jevnt og over alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt grønn her, skjønner jeg.

 

Når man bruker Nik Wax Wash in, må man da bruke tørketrommel etterpå eller stryke dressen. Jeg har jo ikke tørketrommel. Trodde man brukte den som vanlig vaskemiddel for så å tørke dressen på tørkestativet etterpå. Men har som sagt aldri gjort dette før. Ihvertfall høres det lettere ut å spraye dressen med imprigmering. Kan jo ikke stå å stryke en hel vinterdress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...