Gå til innhold

Noen spår her i dag? Gjelder jobb...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde vært veldig hyggelig om noen kunne "se" hva som skjer med meg. Nemlig søkt på 4 stk jobber nå..og kunne tenkt meg disse veldig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynner fornavnet ditt på bokstaven H?? i så fall kan jeg se at det er visse utfordringer for deg om du skulle bli tilbudt en av stillingene du har søkt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, sterkt. Én av fire jobber kan by på visse utfordringer. Du ville nok bli brent i middelalderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbokstaven min er M....ukedag jeg er født på er fredag (ganske så sikker) Søkt på en jobb på et sykehus, søkt på 2 jobber på en høgskole som sekretær og 2 jobber i en kommune. Jobber i dag på en skole som assistent (bare vikar)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan si med sikkerhet at det er tre av disse du ikke begynner i. Den siste er vanskelig å tyde, auraen din er litt uklar....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først vil jeg si at dette kan være et vendepunkt i livet ditt. Det vil på mange måter bli en ny begynnelse, eller en inntreden i en ny verden. Du vil bli konfrontert med noe eller noen fra tidligere i livet ditt. Dette er ikke noe du kan velge bort.

 

Jeg får inntrykk av at det foreligger noe med sterkt preg av kvinnelighet og omsorg. Det kan kanskje peke i retning av sykehusjobben, men kan også være et signal om en kvinnelig sjef eller myndighetsperson i en av de andre jobbene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dette ha noe med at jeg jobber litt via et vikarbyrå pr. nå noen timer på et sykehus, og at jeg pr. nå bare har kvinnelige sjefer?

Kan du utdype det med at jeg blir konfrontert noe med fra tidligere i livet mitt og at jeg ikke kan velge det bort! Er dette noe tragisk? Føler ikke at jeg har noe å skjule fra mitt tidligere liv og lever nå i godt ekteskap.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er der det blir uklart, men jeg får opp 3 dødningshoder og et spørsmålstegn. Vanskelig å si hvilke du ikke begynner i uten noe mer informasjon om deg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er noe tragisk. Et eller annet uavsluttet som ligger tilbake i tid, som du konfronteres med, og som må komme til sin konklusjon. Kanskje noen du har kjent som du gjenforenes med, en gammel konflikt som må løses, eller en handling fra fortiden som må tilgis.

 

Kan også handle om å konfronteres med feil du selv har gjort tidligere i livet. Du må i så fall akseptere de valgene du har gjort og avfinne deg med konsekvensene av dem.

 

14:21/14:35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe..det må være min svigersøster muligens, for vi har 0 kontakt etter ting som har skjedd.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...