Gå til innhold

Zassy - har du tid til å se litt på meg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei du,har sett deg, men det du ber om er et større legg (når du spør om "alt" på en måte) som jeg egentlig ikke tar på folk her inne, tar veldig mye tid og energi som jeg ikke har akkurat nå. Kanskje en annen gang, men ikke akkurat nå, har du derimot et spørsmål eller velger et av temaene kan jeg ta en titt :) Ellers kan du jo spørre noen av de andre spådamene, mulig noen av dem ser på alt :)

Får opp at du får barn igjen ja, men at du blir gravid i 2012 juli/august da, for du planlegger ikke noe akkurat nå? Føles akkurat som at det er lenge til, men det er fordi dere ikke planlegger barn akkurat nå? Eller kommer til å velge å vente litt til. (kan evt være fødsel jeg får opp)

Har du lyst på mange barn? Hehe, fikk opp 3 eller hele 4 barn på deg! 2 av hver :) Spent på om du kjenner deg igjen i noe? :)

Annonse

Det stemmer veldig bra, Zassy! Jeg har en kronisk sykdom og har nettopp begynt på nye medisiner som ikke er forenlig med en evt ny graviditet. Skal ikke se bortifra at det er en evt fødsel du kanskje ser?! :-)

Jeg/vi har alltid hatt lyst på 3 eller 4 barn, og håper selvfølgelig at det skal bli 3 iallefall. Men- det forutsetter at jeg har helse til det....

Vi har 2 gutter nå, så ei jente hadde vært veldig velkommen ;-)

DU er flink!

Å så gøy at du har to gutter fra før, skulle skrive i går at jeg så to av hver og guttene først, så jentene, men jeg turte ikke :P hehe. Tror du får fire jeg :) Og jentene er relativt tette! Lykke til videre med helsa og alt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...