Gå til innhold

Stusser over noe. Damer på flukt i Libiya er fritt vilt..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

for voldtekter. Og dette er selvfølgelig utrolig tragisk. Men krig, sult og frykt. Er dette noe som tenner menn? Hadde det vært meg som løp for livet hadde en runde langs veien vært det siste jeg hadde tenkt på.

 

Dette er jo ikke enestående for Libiya, Har hørt dette tidligere i Haitit, Kongo og mange andre land i kriser.

 

 

Kan ikke forstå at fordi kvinner er i en svak posisjon så skal de voldtas og utnyttes. Det er faktisk en syk verden vi lever i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånne menn fra Afrika området er ikke akkurat smarte !

 

Og de er dyr.

Ikke mennesker.

 

Derfor tenker de som dyr også , ingen følelser eller sympati.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er helt grusomt!!!! Men slik har til og med skjedd i tyskland sine konsentrasjonsleirer... så vi europeere er vel ikke noe bedre i slike situasjoner hvor hat, sult og død preger livene til de det gjelder. Som hun over sa, det gjelder ikke det seksuelle, men makten de utøver!! undertrykke, fornedre og håne... ødelegge kvinnene, og mennene deres...osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldta kvinner skjer når det er krise og sivilasjonen er borte.

Mennesker fra sivilasjon blir også usiviliserte i slike områder.

En kompis er fn-soldat og sier vi skulle bare visst hva norske og vestlige soldater er i stand til med innfødte, på usiviliserte steder/steder i nød og krise.

Så på en måte forstår jeg at folk i "langt vekk i stan" vokter kvinnene sine som hauker, dekker de til og følger de til alle steder.

For noen menn er dyr.

 

Og ikke tro norske menn i flertall er bedre om de var der nede i samme situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg var ikke dette et rase-spørsmål i det hele tatt. Men jeg forstår ikke at i et tidspunkt hvor et helt land er i krise at menn misbruker sine kvinner. Det er så langt fra min virkelighet, at jeg kan faktisk ikke se at den sammenhengen er logisk.

 

Ta f.eks Haiti hvor et helt land har mistet husene omtrent, så går de løs på nabo-dama av den enkle grunnen at mannen hennes ligger i ruinene. Jeg kan forstå at man stjeler fra hverandre og "slemme" ting man gjør for å overleve selv, men en handling som kun er for å undertrykke og ødelegge et annet menneske kan jeg ikke forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...