solfrøken-♂♂♂ Skrevet 3. april 2011 #2 Skrevet 3. april 2011 Vi har brukt å være der 2 dager og har bodd 2 netter på dyreparken hotell... Ikke det billigeste, men veldig praktisk =))) Vet om flere som har pleid å sove i de hyttene rett ved siden av hotellet også, de er jo billigere hvis man er flere på å dele leia =))
Feita Skrevet 3. april 2011 #3 Skrevet 3. april 2011 Du bør ha to dager. Dyreparken Hotell var fullt allerede i januar, men mulig de har plass på hotellet rett over veien. Maks 15 minutters gange tenker jeg. Ellers er det sikkert ev. en campingplass eller noe som ikke er så altfor langt unna med bil. Husk at dere snart er litt i seneste laget på å booke et sted å bo. I hvert fall på hotell!
sologsommer Skrevet 3. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2011 Ups, er vi allerede sent ute?? Skal reise dit i lutten av juni, før skolerne tar ferie så håper det hjelper??
Feita Skrevet 3. april 2011 #5 Skrevet 3. april 2011 DET vil jeg tro Vi drar mitt i fellesferien :-) Lykke til, men ring rundt snarest!!
skinnfilla Skrevet 3. april 2011 #6 Skrevet 3. april 2011 Vær obs på at det ikke er alt som har startet for sesongen. Vi var der i juni i fjor og katein sabeltanns verden var ikke "startet" ennå. Nå bor ikke vi mer enn 3 kvarter unna og kan lett reise igjen,men det er litt kjipt å reise langt å ikke få med seg alt;) Men absolutt 2 dager ja.
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 3. april 2011 #7 Skrevet 3. april 2011 Vi pleier å være der over 2 dager. Har vært der 1 før, og det ble bare stress... Når man har 2 dager, kan man nyte de ulike tingene mer, man slipper å stresse,men rekker åfå med seg alt og man får slappet litt mer av:) Bosteder veit jeg ikke, vi har bodd hos et familiemedlem når vi har vært der. Helt gratis, så det anbefales!.) hehe. Og vi dro FØR fellesferien, siste helga i juni, og det var helt himmelsk! Vi slappp lange køer og kaos (selv om det var mye folk, var det ikke sånn det pleier å være i fellesferien), og vi slapp å gå i en mølje for å følge steamen.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 3. april 2011 #8 Skrevet 3. april 2011 Jeg har også hørt att man bør være der 2 dager. Vi skal bare være der en dag men det er fordi vi skal til Danmark men tenkte å ta ett stopp i kristiansand å da kunne vi jo også gå i dyreparken. Så vi kommer ned på ettermiddagen så drar vi på kapteinsabeltann på kvelden, sover på hotell og har hele neste dag i parken, så da kommer vi nok til å ta de viktigste tingene. Vi skal jo også i dyrepark i Danmark. Vi skal sove på ett hotell i sentrum, det var ikke så langt tror jeg
mai mammaen til to Skrevet 3. april 2011 #9 Skrevet 3. april 2011 jeg har bare vært der engang før i voksen alder og da bodde vi på et crappy hotell i sentrum. budget hotell eller noe sånt. var veldig billig men kjipt. er på en brakke..... vi var der bare en dag og det angret vi på.. så denne sommeren har vi booket inn på rica hotellet ( mener det er Rica det som ligger rett ved kapteinsabeltannsverden) og vi skal være der to dager..... vi skal i fellesferien og det var vi for to år siden også... håper det blir som da.. for da var det INGEN kø på noe. vi trengte ikke stå i noe kø for å ta tømmerrennen engang...
sologsommer Skrevet 3. april 2011 Forfatter #11 Skrevet 3. april 2011 Da blir det 2 dage :-) Noen der har vært der i høysesongen (starter i begyndelsen av juni) hvor der ikke har været skuespillere i Kardemommeby osv? eller er det kun i fellesferien?
nick_342104 Skrevet 3. april 2011 #12 Skrevet 3. april 2011 Dere bør/må ha 2 dager om dere ska rekke over alt og samtidig kose dere. Vi var der i fjor sommer og var der 2 lange dager og kunne fint ha hatt en tredje også. Vi var ikke i badelandet da. Vi valgte også bort nordisk villmark da vi har en dyrepark i nærheten med disse dyrene. Vi lå på Tingsaker camping ved Lillesand og anbefaler den på det varmeste. Ca 15 min kjøring fra parken. God tur og kos dere. Hilsen mor i familien som gjerne vil tilbake dit:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå