Gå til innhold

Er det ingen samfunnsengasjerte jenter med tak i her inne?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg la inn et innlegg her i sted som burde engasjere alle kvinner, spesielt alle gravide her inne, men jeg har kun fått et svar. Utrolig når jeg ser at innlegg om Linni, en hund som har blitt "stjålet" av eksen, er dette navnet sært og blablabla... får så mange svar... Ganske sjokkerende at ikke kvinner her inne bryr seg litt mer om de viktige tingene i livet enn om Linni (WTF!!!) har kontakt med eksen sin... Sørgelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er både samfunnsengasjert og en med tak i, men hvilket innlegg her inne er seriøst og engasjerende??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la inn et innlegg om å "Ikke la gravide gå mer enn 7 dager over tiden". Det bekymrer meg som førstegangsfødende å gå over da jeg har hørt og lest om mange det har gått galt med som har gått over tiden. Det har vært mye i media i det siste om dette også så blir bare så matt av å se at innlegg som de jeg beskrev i første innlegg får så vanvittig respons i forhold til noe som i hvert fall jeg mener burde engasjere oss kvinner så mye mer..

 

Men jeg kan jo ikke "kreve" at andre skal syntes at det er like viktig som det å vite om Frk. Linni har kontakt med eksen sin eller ikke... ;) Kanskje jeg bare fikk litt dårlig respons fordi jeg linket til en facebookside.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... mulig det har å gjøre med at det kommer innlegg i samme sjanger som det her stort sett hver dag (eller ihvertfall hver gang jeg titter innom..)

 

Jeg skal føde på Lillehammer og der er praksisen en uke over! Vet ikke hvordan det er ellers i landet da

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda.. Det er viktige saker det, men det er utdebatert, (som veldig mye annet her inne) -

Forøvrig har jeg ikke engang åpnet linken om Linni.. Slikt bryr meg midt i sprekken.

Aner egentlig ikke hva jeg gjør her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det innlegget har jeg ikke sett, ellers ville jeg garantert svart!! På Lillehammer setter de igang fødende 7 dager over termindato, skulle ønske de også gjorde det i alle andre sykehus!

Det var debatter om temaet for ca 2 år siden.... men ingenting har skjedd etter dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du legger jo ikke akkurat opp til diskusjon i det innlegget da. Du bare skriver "Meld dere inn jenter" og limer inn en lenke til en Facebook-gruppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...