Gå til innhold

Planlegge bryllupet alene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det flere kommende bruder her inne som planlgger bryllupet alene?

 

Jeg har så smått begynt å planlegge vårt bryllup som skal stå i aug. 2012 ,men mannen er ikke veldig interessert.. han sier jeg får bare bestemme så skal han stille i dress den aktuelle dagen ;)

 

Gjør meg egentlig ikke så mye å planlegge selv,for jeg vet helt sikkert at han også vil dette :)

Men er det normalt at mennene trekker seg litt tilbake i denne planleggingen?

 

Jeg kommer jo sikkert til å trekke inn mamma og spørre noen venninner om råd etterhvert,men liker å ha kontroll også,derfor starter jeg så tidlig..

 

Er dessuten ingen rundt meg som er gift/har vært gift heller så så mye tips og råd har de vel ikke..

 

Spennende tider :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

helt normalt at damen planlegger alt :-)

slik er iallefall min mann, vi skal gifte oss til høsten. vi reiser bort, og jeg har planlagt alt. han liker alt jeg ordner :-) veldig greit.

 

det du først bør tenke på er å booke kirken og der dere skal ha festen. og hvor mye penger dere skal bruke.

 

jeg skal kjøpe en rimelig kjole, fra denne nettsiden ; http://www.jateck.com/index.asp

 

vi har og booket bryllupsplanlegger, men pga av vi skal gifte oss i utlandet (karibien) og trenger hjelp med lokasjon, papirer, en som gifter oss (ikke prest men minister) får og brudekake, brudebukett og pynt rundt vielsen i denne pakken fra bryllupsplanlegger.

 

men helt unødvendig her hjemme, har du god tid så klarer du alt selv. Bare god planlegging ordner det seg :-)

 

lykke til med planlegging og kommende bryllup :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... var vel det jeg trodde;) Skal kose meg med planlegging fremover,moro når man har god tid :)

 

Tenker å kjøpe litt etterhvert for vi vet ikke helt hvor mye vi tenker å bruke enda.. men rundt 50.000 kanskje,blir ca 45 gjester inkl. 3 barn:)

Skal begynne å spare til de større utgiftene som mat/drikke og kjole/dress nå i juni.

 

Skal høre om kirke og lokale før sommeren,bor på et lite sted å skal gifte oss litt utenfor byen så tror nok ikke det er veldig lang venteliste.

 

Takk for det,lykke til du og,bryllup i karibien høres hærlig ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk :-)

vi tar det helt rolig, ingen gjester. men skal ha fest senere, neste sommer.

bryllup er gøy :-)

 

50000 er bra med penger, en venninne av meg skal gifte seg i sommer og bruker 40000 inkl mat drikke festlokale kjole, alt..

vi bruker mer, men nå koster flybill og bo og brullupsplanlegger tilsammen 45000. budsjettet vårt er på 75000...

men heller et slikt bryllup enn en stor fest, er komplisert i familien min...

 

masse lykke til :-)

og man finner mye ting rimelig på nett, ebay osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det viktigste er jo å få sin egen drømmedag :-D

Er faktisk litt usikker på kirke vielse vi og.. å familien er spredt over store deler av landet,så vi vet jo ikke hvor mange som faktisk kommer :)

Håper jo å få det under 50 lapper,vi ønsker ikke å ta opp lån eller ruinere oss på denne dagen,jeg skal klare å lage en fin bryllupsfest og samtidig holde budsjettet ;)

 

Men det blir gøy med planlegging!

Takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...