Gå til innhold

Jeg tenner på dyr!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hva har sex med saken å gjøre?

jeg tenner på dyr! Altså jeg holder en hund, katt, hamster, fugl whatever fast, finner frem lighteren, og setter fyr.

Men du mener at jeg ikke er normal altså, 13:44? Det er jo greit å vite om det er neo galt med meg eller om jeg er normal! hi

Annonse

Du er syk, kvalm og ekkel! Håper du har vett nok til å unngå å gjøre noe med dette på ordentlig! Jeg sidestiller faktisk zoofile og pedofile.

Håper dette er et tulleinnlegg, selv om det faktisk er mange syke mennesker der ute som tenner på dyr!

I så fall håper jeg noen holder deg fast og piner deg sakte men sikkert ihjel. Eller aller helst bare nesten i hjel og så lar deg ligge der og pines uten at du kan gjøre en shit med saken.

Sånne som deg er mennesker som vi andre normale hadde klart oss uten. Dere forurenser jorda vår, dere er ekle og uten verdi. Om dere tar livet av dere, gjør dere oss en tjeneste, så vi slipper å skitne til hendene våre ved å gjøre jobben selv. Kan du være så snill å fjerne deg fra Tellus, slik at jeg slipper å puste i den lufta du har dradd ned i dine avskyelige lunger? Du fortjener å leve resten av livet alene, ensom, uten venner og foraktet av alt og alle.

Siden dette innlegget allerede ligger nest øverst tillater jeg meg å kommenter.

Dette var så vanvittig uapetitlig at jeg håper det blir sletta. Håper ingen andre svarer på detteinnlegget slik at det forsvinner bort av seg selv, om ikke moderator greier å få det bort.

Esj!

Jeg har gitt beskjed til moderator,jeg regner med at de kan finne ip-adressen innlegget kommer fra,sånn at de får sporet opp denne tullingen som faktist er så psyk at de tuller med dette!! Håper ikke du er gravid i tillegg,for maken til usmakelig menneske!! tragisk!

Hmmm... Så det går an å tulle med utroskap, mishandling, og maktkamp med barna i sentrum, men her går folk helt av hengslene... Undervurderte kraften i de udetonerte hormonbombene her og det var ikke meningen at det skulle bli SÅ mye reaksjoner. Beklager. hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...