Gå til innhold

Har nesten begynt å glede meg til fødselen jeg ;)

Anbefalte innlegg

Leser så mange her inne som gruer seg til fødselen og selv om jeg skjønner det også så har jeg det heldigvis ikke på samme måte (spør meg igjen om 3 måneder om jeg føler det på samme måte...)

Fødselen sist gikk ganske greitt, det var jo sykt vondt og på slutten ble det mye styr med CTG måling, rommet "fullt" av folk og klipping før babyen endelig kom ut.

Men - jeg lå og tenkte i går kveld at jeg er så utrolig heldig som KAN føde! Som har et friskt barn i magen og en frisk storesøster til babyen. Og, som til tross for kvalme og bekkenløsning faktisk relativt sett har et enkelt svangerskap. Babyen vokser og sparker og med 40 % sykemelding har jeg heldigvis dager kun til meg hvor jeg kan hente meg inn etter slitsomme vakter på jobb (er sykepleier på post).

Og så er jeg så fornøyd med å ha fått plass på ABC klinikken :) Håper bare at det ikke blir en alt for kjapp fødsel eller vi blir stående fast i kø, det er egentlig akkurat nå min største frykt, fødsel i bilen på Ringveien....

Og ikke aller minst så har jeg verdens beste kjæreste og pappa til barna som tar så godt vare på oss :) Tenk å være så heldig <3

Fortsetter under...

da er vi to:) Jeg er gleder meg også masse til fødselen! Ikke det at jeg er lei av å gå gravid, men gleder meg så vanvittig mye til å se sønnen vår:) Har født en gang før og det gikk utrolig greit..uten komplikasjoner. Så dette kan jeg bare glede meg til :) Jeg skal også ha i Juli, forresten :)

Lykke til til deg :)

Da er vi to :)

Jeg hadde også en ganske fin fødsel sist, var på abc da og. Fødselen tok alt i alt ti timer fra vannet gikk hjemme, og var helt super (og innmari jæv... vond). Men sånn er det jo :)

Og nå har jeg begynt å glede meg igjen. Er spent på om det går enda greiere denne gangen.

Ser du også venter julibaby, og vi skal jo på abc begge, så kanskje sees vi der ;)

Jeg skal ha i slutten på mnd. Føler også jeg har masse å være takknemlig over! en frisk baby i magen, storesøster som gleder seg, fantastisk samboer som gleder seg vilt til å bli pappa for første gang (eldste har jeg fra før). Og så gikk det så fint under fødsel forrige gang, så det er jeg ikke redd for.

Jeg gleder meg og er kjempe spent på hvordan den lille tulla vår ser ut.

(men som du sier: Spør meg når jeg kjenner at riene er skikkelig i gang) ;)

Jeg skal føde hjemme å gleder meg kjempemasse! Skal bli så spennede og flott å få lov til å føde i trygge omgivelser med mine nærmeste. Og kunne spise å gjøre hva jeg vil, og hvor jeg vil. Tenne tusen lySette fødebassenget rett foran peisen om jeg vil (-; Ellers så så vi ikke kjønnet på ul, så det gleder jeg meg også til å få vite. Har ei jente fra før, men det er akkurat det samme om det blir en gutt eller ei jente denne gangen. Det blir jo helt fantastisk å endelig få se hvem som har skjult seg i magen så lenge. Har termin i aug da.. så tiden går såååå seint!

For noen uker siden gruet jeg meg veldig til føselen, men etter en god prat med jordmor så gleder jeg meg:)

Har 2 fra før, første kom med haste keisersnitt, mens andre kom på vanlig måten:)

Så jeg håper og tror at lillegutt i magen kommer på vanlig måten han også:) Men jeg hadde en god opplevelse med KS så er ikke redd om det skulle bli det heller:) Men det er en god følelse å ikke grue seg til fødslen lenger. Mye av grunnen er nok det at det er min samboer sin første, men han gleder seg som bare det:)

Masse lykke til til dere andre:)

Jeg har 33 dager igjen i dag:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...