magica og lille tryll ♡ Skrevet 3. april 2011 #1 Skrevet 3. april 2011 Nå som snøen snart er borte (hurra!) dukker det opp svære klatter med hundebæsj overalt!! Man må ha supersyn og kjøre slalom med vogna for å unngå å trille og tråkke i den. Hva er det med hundeeierne som ikke plukker opp etter hundene sine?? Ingen liker vel å tråkke i bæsjj!!?? Og for oss som tar vogna inn etter endt tur er dette skikkelig udeilig altså!! Puuhh dagens utblåsning..! )
LittLykkelig Skrevet 3. april 2011 #2 Skrevet 3. april 2011 VET! Det er det eneste jeg hater med våren.. Skikkelig kvalmt med dritt overalt. Blir så irritert av de som har svære bikkjer (og små for den saks skyld) som driter et skikkelig berg og bare lar det ligge. Håper deres egne unger plutselig leker midt oppi dritten deres så de skjønner tegninga. Kommer så til å si ifra dersom jeg ser noen som ikke plukker opp..
Evigheten Skrevet 3. april 2011 #3 Skrevet 3. april 2011 Argh...! Utrolig irriterende! I skrivende stund ligger to av vognhjula i badekaret og venter på rundspyling. Æsj! Dustehundeeiere.
mariabee Skrevet 3. april 2011 #4 Skrevet 3. april 2011 Ble såååå irritert på trilleturen idag.... En dame på tur med sin svære hund, og den bæsjet midt på gangveien.. Plukket hun opp?? NEI!!!!! Jeg ble så sinte....
kinaputten Skrevet 3. april 2011 #5 Skrevet 3. april 2011 jeg trodde da at hundeeiere i norge var ansvarlige og plukket opp etter seg :/ Her i spania ser vi ofte at folk bare ser den andre veien når hunden skiter, jeg har mange ganger sagt i fra, hehe, har hunder selv og det ER ekkelt med bæsj overalt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå