Gå til innhold

Herlighet så flau jeg er av å være norsk når man rusler gjennom et sentrum i en litt større by i Norge sent en lørdags kveld!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noe mer idiotisk skal man leite lenge etter. Patetiske fulle folk, overkåte mannfolk og billige damer over alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

synes det er utrolig barnislig av voksne folk, å drikke seg av føtterne og tro de er de modellene og henge seg på alle kvinnene og omvendt. hvertfall når de kritiserer ungdommen for å gjøre det samme

 

men en "happy drunk" er bare arti hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte å skrive at slik er det jo i alle land. Til og med i små landsbyer i syden. Meeen, så kom jeg på at der er det gjerne mye nordmenn...? Hihi:P

 

Jeg blir likevel ikke flau. Det er ikke bare nordmenn som er slik, og det er ikke ALLE nordmenn som er slik.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minoriteten ja. De gamle er stort sett ikke der, ikke de som er syke, ikke barna, de færreste småbarnsforeldre, ikke de som ikke har penger, så ja. Minoriteten er der ute, majoriteten er ikke på byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig at den generasjonen du ser oppfører seg sånn, men flesteparten av nordmenn er ikke sånn.

Er det noe bedre å drive kriminaltitet som mange andre nasjonaliteter gjør, mens vi er drita da?? Voldtekt, ran, innbrudd, drap osv. osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...