Gå til innhold

Møte menn fra nettet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen her som har prøvd online dating? Vurderer å møte noen menn jeg har kommunisert litt på match og cupido. Hvor flaut er det å gå på slike dater?

Litt nervøs kjenner jeg. Hvor pen må man være for å bli vurdert bra nok, eller i det minste ikke være en skuffelse? Hva kan man gjøre for å gjøre et best mulig førsteinntrykk?Hvilke klær skal man ha på seg etc., er det f.eks. ok å komme ikledd en pen, mørkeblå jeans og en søt bluse eller skjorte, eller forventes det at man går i skjørt eller kjole på den første daten?

Hehe, veldig usikker her:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cupido?

Hadde ikke jeg giddet. Noe så umandig som

å sitte på nettet å hacke damer kan jeg ikke komme på.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har møtt mannen min der jeg, men det var vel egentlig bare han som var normalt oppegående av de 2-300 treffene jeg fikk.

En var helt besatt av at barnet måtte være med når vi møttest fordi han hadde såååå lyst å hilse på, en annen skrøt hele tiden over den bra jobben han hadde som han lever og ånder for, og atter en annen presset på og lurte på når han skulle få møte familien min. Og så var det en på over 60 som ikke klarte å ta et nei for et nei, og masa om at det var jo ikke størrelse og alder det kommer an på, men livserfaring også. HJELP!!!

 

Det verste av alt var at det bare var mannen min jeg faktisk møtte IRL, så de var rimelig desperate kan du si!

 

På en måte så er det ganske så umandig og latterlig, men jeg forsøkte bare for å ikke la noe være uprøvd. Heldigvis er mannen min helt normal og veldig oppegående og tenkte det samme som meg. I motsetning til resten av gjengen.

 

Du kan være veldig heldig, men jeg ville ikke hatt for store forhåpninger.

Men Cupido? Ehm.. hva slags dating er DET egentlig? Jeg møtte mannen på match.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi møttes i 2003, og har vært sammen siden. Nå har vi hus på landet, to biler og to barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har møtt flere jeg. men det er bare å gå som om du skal på kafe med venner.

 

men ikke ha for store forhåpninger og, fort gjort å bli skuffet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte min mann først på speed date for 10 år siden. Så snakket vi masse på telefonen sikkert i 3 mnd før vi traff hverandre...dette fordi vi bodde i hver vår by. Når vi traff hverandre elsker jeg bare den personen, altså utseende hadde ikke så mye å si..Ikke det at han ikke var kjekk altså men alt klaffet bare på kjemien:) SÅ ta sjangsen du..i dag er vi gift og har 4 barn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...