Gå til innhold

Hvorfor er Linni så mye sammens med eks mannen Bernhard når de ikke er gift lenger??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde ikke godtatt så mye kontakt om jeg var sammens med Bernhard, synes de er sammens hver eneste dag og i tillegg er hun sammens med han i Snertingdalen når de ikke er et par lenger???

 

Har hun ikke godtatt bruddet mon tro??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle de ikke bare ha en pause da?? ( utrolig at jeg er nok informert til å svare på denne tråden.... )

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg sett henne og Bernhard sammen etter "bruddet" selv, da. Jeg trodde også bare at det var pause...

Men det må da være lov å være sammen fordiom? De har en sønn sammen, og da er det naturlig å jobbe for å få forholdet til å fungere igjen.. Ikke alle gir opp så lett..

 

Jeg er selv mye med eksen min (barnefar) nå, selvom det ble slutt mellom oss i høst. Jeg tror pausen vår har gjort at vi nå finner tilbake igjen til hverandre. Vi har hvertfall et veldig godt forhold:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jo tross alt en sønn sammen, og for han er det jo bare supert at foreldrenen fungerer sammen selv om de har en pause....De er vel uansett ikke skilt enda, må man ikke være separert en stund først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsto det som at de fremdeles elsket hverandre og ikke ville gi slipp på hverandre, men at de gikk hverandre litt på nervene så de skulle ta en pause fra å bo sammen?

 

Jeg trodde de fremdeles var "kjærester" men med hver sin leilighet og litt fritid fra hverandre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott at de er mye sammen for barnet sin del og flott å se, og høre om, mennesker som går overens og kan tilbringe tid sammen selv om de har gjort det slutt. Flott av Linni og Bernhard at de vet å oppføre seg sivilisert og som voksne mennesker for barnet sin del.

Flere skilte burde gjøre som dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er IKKE gift. Det var sikkert bare et pr.stunt. Ekteskapet er ikke gyldig i norget uten at de ordner med diverse papirer til tinghuset, og det har de ikke gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tutt1-2-3!

Hva i all verden har folk med DET å gjøre nå da???

 

Jeg, min mann og min eks er MYE sammen! Bl.a. bor eksen hos oss hver jul, og vi drar på både dagsturer og ferieturer sammen. Han overnatter her med jevne mellomrom ellers også!

Hvorfor?

 

Fordi vi har en felles sønn, og av den grunn har vi valgt å leve som gode venner! Vi sluttet ikke å være foreldre sammen selv om vi sluttet å være kjærester da gutten bare var 4 måneder... Nå er gutten 10 år, og jeg og min mann har en 3 åring sammen og venter en til i mai. For utenforstående ser det kanskje rart ut, men for vår "utvidede" familie er det dette som er det beste! Tenk så godt at det finnes skilsmissebarn som har foreldre som fortsatt er venner!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...