Gå til innhold

Dere som ser farmen..hva synes dere om STÅLE?

Anbefalte innlegg

Sånn som han blir fremstilt er han noe av det verste mannemennesket jeg noen kan har sett. Altså for en oppførsel han har..dominerende, kan alt, vet alt, manipulerende + + og ikke minst et vesen og en væremåte som ikke er bra. Militær eller ikke militær.

Fortsetter under...

Hvis du leser over så står det hvordan han blir fremstilt i Farmen. For å si det sånn kan det være at det har blitt satt vel mye fokus på hans person i Farmen, at alt han sier og gjør blir filmet, men uttalelsene hans er jo helt forkastelig uansett. Sånn som i går under kunnskapstesten, så sier han på siste spørsmål at jeg har svært A som er riktig og det viser seg at det er feil svar. + det med separatoren så er han er kverulant ovenfor Gaute. Synes uansett ikke sånt passer seg.

Det er vel strengt tatt lettere å være "noen andre" i en avisartikkel (du som siktet til artikkelen i Dagbladet) på noen timer enn å være på Farmen i flere uker med kameraer rundt 24/7.

Selvom et intervju gjerne er mer normale omgivelser enn en realityserie, så tror jeg likevel han skinner mer gjennom på tv, der han ikke kan rømme vekk etterpå.

Håper og tror klipperene har klippet til programmet slik at det ser verre ut enn hva det er - men ordene har han jo sagt, og man kan ikke hente så mye utifra ingenting, såå.

(Om det er sånn at han spiller noen andre enn hva han egentlig er inne på Farmen, så er vel det er negativt tegn også, mtp på HVORDAN han fremstilte seg selv?! Denne "masken", altså?)

Har snakket med en som er bekjent av Ståle, og hun sier det er klare likhetstrekk mellom Farmen-Ståle og Ståle hjemme...

1200.

For å si det sånn, etter de uttalelsen hans og væremåte så kan han ikke være helt som alle andre i mine øyne. Kan jo være umulig å ha en slik vennekretsen. Bedrevitende drittsekk.(som han fremstilles som)

Er uansett glad han er ute, for de to siste ukene har det omtrent vært pinefullt å måtte se på Farmen. (Min nordnorske venninne måtte bl.a slå av lyden når hun så på enktelte ganger, fordi hun ble så provusert og FLAU, hihi)

Han og Siw får bare kooose seg, så lenge JEG slipper å være i nærheten:)

12:00

Annonse

Jeg er også glad han er ute..har ingen ting på tv å gjøre hvertfall. Tror han provoserte de fleste for å si det sånn.

Siw er vel kanskje ikke så mye bedre selv (hun fremstilles mye bedre enn han, eller så er hun underkuet)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...