Gå til innhold

Lage barn med en som aldri frir....?


Vår-tur-snart?

Anbefalte innlegg

Jeg og min samboer har vært sammen i snart 3 år. Vi er veldig sikre på hverandre og har et meget bra forhold. Han snakker til tider om at vi skal gifte oss og vi skal bygge hus til neste år men han får aldri fingen ut og frir. Jeg har ventet på det i et år nå men ingenting skjer. Vi har prøvd å få barn i over et år og det var i den forbindelse, da vi bestemte oss for det, at jeg forventet at han skulle fri. Men ingenting har skjedd enda og jeg kjenner jeg er utålmodig for siden vi planlegger barn er det viktig for meg!

Det er ikke aktuelt at jeg frir og det vet han veldig godt (jeg er litt gammeldags akkurat der hehe) Jeg begynner bli lei av å vente... og hvorfor frir han ikke, tro? Skal jeg fortsette å prøve å lage barn med han når han ikke er klar for forlovelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bor med en mann som sa han skulle fri for 7 år siden... Vi har vært sammen i 8 år nå og skal gifte oss neste år, ingen fridde..... Vi har barn nr 3 på tur=))

 

Så det er ikke noe å stresse med =))) Han frir kanskje etterhvert, eller så får du fri =))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...høres kjent ut. Skjønt, jeg har aldri tenkt tanken på å ikke ville lage barn med min samboer før han frir, men jeg ser hvor du kommer fra.. Vi har vært sammen i seks år, og jeg har enda ikke noen ring på fingeren. Jeg skjønner bare ikke hva det er som holder ham tilbake.. Er overhodet ikke i tvil om at han elsker meg, og vi har det kjempefint sammen, men hver gang jeg tar opp dette så sier han at han skal fri når jeg minst venter det. Jeg har nå begynt å svare at han isåfall godt kan fri med det samme, fordi jeg nå nesten har sluttet å tro på at det kommer et frieri... Grynt... blir litt irritert på ham for det, må jeg ærlig innrømme..venner som har vært sammen mye kortere enn oss, gifter seg jo...og selv om jeg gleder meg på deres vegne må jeg innrømme det blir enda litt mer bittert at jeg ikke en gang er forlovet. Grrrr....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...