BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 3. april 2011 #1 Skrevet 3. april 2011 Er 30+1 i dag, og gikk paa vekta i morrest for aa sjekke hvordan vektoekninga gaar. Hadde for ca 4 uker siden gaatt opp 6kg i alt, og naa staar den akkurat paa samme stedet! Dvs, noen faa gram under, til og med. Burde jeg bli bekymra?.... Spiser absolutt normalt og har samme apetitten som alltid, saa det er ikke "min skyld" saann sett. Men begynner aa bekymre meg for svekket morkake eller noe saant?!
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 3. april 2011 #2 Skrevet 3. april 2011 Sikkert ingen grunn til bekymring. Jeg er 31+4 og har gått lite opp totalt sett (fortsatt på minussida grunnet ekstrem kvalme og vektnedgang frem til uke 20). Men bekymrer meg ikke, sist sv.skap gikk jeg mest opp fra uke 33 - 37 (fødsel i uke 37), og alt var i skjønneste orden. Det jeg gikk opp før uke 33 var sånn at det kom i perioder. Kunne gå opp 2 kg på et par uker og så kunne det stå stille over en mnd igjen. Men vi er alle forskjellige, og personlig setter jeg pris på alle de kiloene jeg IKKE går opp :-)
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 4. april 2011 #3 Skrevet 4. april 2011 Jeg er i uke 38 har ikke gått opp en eneste kilo. Har nok fra før så jeg har bevisst spist sundt og trent. De som trenger ekstra får naturlig ekstra vektøkning men som meg som ikke trenger er det ingen vits legge på seg for mye. Babyen i magen har det veldig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå