Gå til innhold

Mannen min lot 1,5åring ligge i sengen sin i 20timer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så sint!!! Jeg har en veldig sløv mann. Jeg må fortelle han at han må dusje, rydde etter seg, bade barna, lage middag osv. Jeg jobber nesten 100%, samme som han, men tar 90% av all jobben hjemme. Det eneste han gjør på eget insiativ er og ta søpla ut og en sjelden gang rydde ut av oppvaskmaskinen...

 

Jeg prøver ikke å mase for mye, jeg ønsker jo at han skal forstå selv at det er viktig at han bidrar mer hjemme og prøver heller å forklare og spørre fint.

Etter 9år har jeg prøvd alt fra skryt til trussel om å gå fra han. Det er ingenting som har funket. Slik at vi har jo allerede masse utfordringer i ekteskapet. Men nå har toppen nådd!!!!!

 

Gutten vår ble lagt etter barnetv ca 19 på fredagen. Jeg reiste på jobb tidlig om lørdag morgen og når jeg kom hjem fra jobb var det som vanlig rotete her.

De største barna på 6 og 8år hadde som vanlig ikke kledd på seg enda og mannen min lå svett og grusom på sofaen. (noe som kan tyde på at han har sovet der)

 

Etter at jeg hadde ryddet å laget middag, fortalte han meg at gutten vår hadde sovet helt til klokken 15.

Jeg ble rasende og han unnskylde seg med at han hadde vært innom klokken 11 og at han da sov så godt at han ikke hadde samvittighet til å vekke han!!!???? Jeg klikket i vinkel...men han syntes jeg var svært urimelig og kjeftet tilbake...Hva skal jeg gjøre..dette er jo helt grusomt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du kan jo ikke være så veldig handlingskraftig du heller da.. Hvis dere har hatt problemer i ni år, så setter en da ikke barn til verden! Ta ansvar og flytt, grip tak i livet ditt, og ta vare på barnet/barna dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du er mora hans og ikke kona.

Hadde aldri holdt ut i 9 år med en sånn mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du kan så si anonym:10:52. Det har jo ikke bare vært grusomt heller. Det er jo mye positivt ved han også. Men det kommer jo ikke frem når jeg sitter her og fråder av sinne..hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnet trengte helt klart søvnen. Av og til blir de små helt ihjel trøtt, og trenger en sovemaraton.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff.. for en mann du har!

Om du har truet og lokket i 9 år, er det kanskje på tide å bli litt realistisk. Han kommer ikke til å forandre seg -

Så da har du to valg.

1. Godta det.

2. Gå til hvert sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, hadde aldri gjort det samme selv, men regner med barnet var i stand til å reise seg fra sengen og stå opp om det ville det? Så for meg at han hadde tvunget barnet til å holde sengen hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine er straks to år, de klarer IKKE å komme seg ut av sprinkelsengene selv. Hvordan skal en liten gutt på 1,5 klare det?

Stakkars unge, kan han ha stått og hylt og til slutt sovnet igjen av utmattelse. Ikke normalt at et barn sover i 20 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gutt sov 20 timer i døgnet her om dagen, men da var han syk og fikk væske og tilsyn ofte. Var gutten din syk? Dette høres ekstremt ut, blir bekymret på dine vegne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si disse FORUMTROLLENE finner seg i mye rart fra mannfolka sine! Og dere andre går rett på. HVER gang :-P hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forumtroll? nei, hvis du tror dette er tull så må du syntes dette var veldig ille. Noe jeg syntes også... Men tull er det dessverre ikke:(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres litt voldsomt ut ja, spesielt med tanke på at han ikke gidder å dusje og sikkert knapt nok gidder å tørke seg bak etter han driter.

men hvorfor sov barnet så lenge? Kan det være sykdom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig at noen slår seg sammen med en sånn slask. Og stakkars unge,høres ikke normalt ut. Har gubben sovnet og ikke hørt ungen skrike?Tror jeg hadde blitt voldelig om jeg hadde opplevd det samme.

Mener du skal kaste ut denne tullingen bl.a for å ta et samfunsansvar. Det er ikke slik at menn(gutter) kan flytte rett fra en mor til en annen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han er ikke syk og har ikke vært det den siste tiden. Dette er kun latskap fra pappa`n sin side. Han har sikkert sittet å spillet data og sovet på sofaen mens gutten vår har ligget i sprinkelsengen sin og gråtet:( Stakkars lille venn...Så har han vel sovnet igjen da, når ingen kom.

 

Ser at noen over her er ganske streng med meg. Og det fortjener jeg... Jeg burde handlet anderledes for mange år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...