Gå til innhold

resultat på test mer enn 10 min etter den er tatt?

Anbefalte innlegg

Jeg tok en test i dag....4 dager før ikm. den er negativ og jeg legger den raskt i søpla....etter en halvtimes tid ser jeg på den igjen.

Da er den selvfølgelig veldig positiv....hmmmmm....

Er det andre som har opplevd det samme og faktisk vært gravid???

Vet man ikke skal se på den etter ti min..men nå lurer jeg litt....

Føler meg faktisk litt gravid denne pp.....ømme pupper...auu

Fortsetter under...

Heisann! Jeg tok også test 3-4 dager før IKM (billigtester). Den var negativ, men ble svaaaakt positiv ca 20 min etterpå. Jeg tok en til og en til. Alle ble positiv ETTER tidsfristen. På IKM dagen lyste CBD "gravid". I dag er jeg 11 + 4 på veg :)

Men man kan få falskt utslag etter tidsfristen, men etter tre stk. så var jeg ganske sikker ;) Lykke til. (Legger igjen litt babystøv til deg) :)

Kan godt være som hun over her skriver.

Kan hende at det så tidlig å ta testen at det er derfor den slår ut senere. Ta en test på IKM, så er den kanskje sterkere og innen tidsfristen :)

Jeg er 14 dager etter IKM og tok test i går (vært nervøs for å ta test da jeg ikke vil få neativt resultat :-(.

Den var ugyldig - dvs. det kom ikke noen streker overhodet. Vi tenkte ikke noe mer på det og kastet den i søpla. Noen timer etterpå når vi skulle legge oss kikket tilfeldigvis mannen min i søpla og så at det var to klare streker på testen. De var der også i morres,

Dermed får vi vente de dagene det tar før testene vi har bestilt kommer i posten og så tester vi igjen :-)

Har andre opplevd dette? Jeg vet jo ikke om det tok ½time eller 2½ time før de strekene kom tilsyne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...