Gå til innhold

Trondheimsdamer - begynner dere å bli klare for treff? :)

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med dere gravide fra Trondheim og omegn?

Formen bra? Har dere fortalt familie og venner om graviditeten?

Noen som begynner å føle seg klare for å treffe andre i samme situasjon? :)

Jeg er 13 uker på vei nå, formen er fin, men det har den egentlig vært hele tiden heldigvis :)

Venner har visst om det lenge, men nå har familien etterhvert også fått vite om babyen i magen, og da føles det plutselig litt mer virkelig..

Jeg har ikke vært på noen tidlig ul, så noen ganger tar jeg meg i å lure på om det virkelig er noe der inne, men håper og tror at alt er bra, og gleder meg til ordinær ul 13. mai.

Jeg er student og starter i praksis på mandag, så da blir det praksis fram til juni. Håper formen holder seg bra, så jeg klarer å fullføre den uten problemer. Deretter blir det ett års permisjon fra studiene for min del, før jeg fullfører siste året av bacheloren etter å ha kost meg som hjemmeværende mamma :)

Spent på å høre om det er noen av dere som har lyst til å treffes i løpet av nærmeste framtid... :)

Fortsetter under...

Her går det veldig bra,formen er på topp,og det har den vel vært hele tiden :):)

Har kun fortalt det til ei venninne som er gravid selv,godt å ha noen å snakke med :)

er mellom 11-12 uker nå. Fikk ikke vite noe mer konkret av legen. Men den 13 april skal vi på ultralyd. Er med på en undersøkelse,hvor de sjekker faren for svangerskapsforgiftning,og da får vi med gratis ultralyd :) det gleder vi oss veldig til!! Ikke vært på noe enda,så spent om det er en liten en der inne :) og etter det blir det nok å fortelle familie,venner og jobb det,og jeg GLEDER meg! Holdt det skjult lenge nå ;)

Hadde vært veldig trivelig med et treff :) spesielt nå som våren endelig ser ut som runder hjørnet ;)

Formen har vert overaskende fin, bare bittelitt uggen på morgen kvisten og solen gjør den bare bedre :) håper det holder seg.

Fortalt det til barnefaren først og så mine foreldre, og etter hvert noen nære venner, dette gjør det mere virkelig da jeg ikke helt enda har vert på UL, bare et par dager igjen nå. Håper alt er fint.

Jeg er også student men, er avgangs elev fra en forskole til høyere utdanning i juni og er ikke sikker på om jeg har ramlet mellom "to stoler" når det gjelder dette, siden jeg ikke har jobbet det siste året som student... er veldig bekymret for det økonomiske. Håper på å få støtte slik at jeg også kan ta en bachelor på 3 år etter permisjons tiden...*Bekymret*

Noen som vet noe om dette?

Det hadde vert veldig fint med et treff :)

Formen har vert overaskende fin, bare bittelitt uggen på morgen kvisten og solen gjør den bare bedre :) håper det holder seg.

Fortalt det til barnefaren først og så mine foreldre, og etter hvert noen nære venner, dette gjør det mere virkelig da jeg ikke helt enda har vert på UL, bare et par dager igjen nå. Håper alt er fint.

Jeg er også student men, er avgangs elev fra en forskole til høyere utdanning i juni og er ikke sikker på om jeg har ramlet mellom "to stoler" når det gjelder dette, siden jeg ikke har jobbet det siste året som student... er veldig bekymret for det økonomiske. Håper på å få støtte slik at jeg også kan ta en bachelor på 3 år etter permisjons tiden...*Bekymret*

Noen som vet noe om dette?

Det hadde vert veldig fint med et treff :)

Har du støtte (eller rett til støtte) fra Lånekassen nå? I så fall kan du vel søke et bachelorstudie og etter inntak søke permisjon fra studiet, så vil du få fødselsstipend fra Lånekassen mens du er i permisjon. Tror jeg...

Men du må vel ha hatt/hatt rett på støtte fra Lånekassen i minst 6 måneder før fødsel for at du skal få fødselsstipend.

Hvis du ikke har jobbet har du jo ikke rett på foreldrepenger fra NAV, så da er det i såfall bare engangsstønaden du får derfra..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...