Gå til innhold

Skillsmisse neste, mann var på fylla i går..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

kom hjhem og la seg. Lå og kosa litt, han lå med hodet oppå magen min med dyna i mellom.

Og spydde opp alt han hadde drukket. Han ødla drekket på overmadrassen, dyna og jeg måtte vaske opp!!!

 

Det var ikke det jeg ville som høygravid halv 3 på nattan. Mildt sagt forbanna.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sånt skjer.. men med tanke på at du er høygravid så synes jeg at han ikke skal gå på fylla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde jeg opplevd det samme, hadde jeg forventa litt bukking og skraping, samt en finfin middag og at han tok oppvasken. For eksempel. Evt fri tilgang til hans visakort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fri tilgang til hans visakort når han har 4 betalingsanmerkninger?? Tror du de vil bli mindre av den grunn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har tydeligvis et sinneproblem når du klarer å la deg friste til skilsmisse for det der.... men idiotisk gjort av ham ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

javisst er dette godnok grunn til å hive han ut.Du får det sikkert mye bedre som alenemor enn med en mann som har spydd i fylla!!

Eller.....

 

Jeg har selv spydd i fylla,faktisk mer enn en gang. Det er da ikke noe man gjør med vilje eller overlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det noe poeng i å bli sur for det tipset da? Du har da ikke sagt noe om at han har betalingsanmerkninger, så ikke hugg hodet av de som svarer av den grunn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg bekymrer meg mer for de betalingsanmerkningene enn en runde med spying senga. Høres ut som et kupp av en mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tørr påstå at jeg har gjort et kupp med min mann. Men alikevel. Sist han var ute med en kamerat (2 år siden) så tisset han gjennom lakenet, dyna, overmadrassen og madrassen. Han var rimelig skamfull. Fikk nytt av alt som ikke kunne renses eller vaskes skikkelig dagen etter. Jeg var også gravid, men bare 6 mnd da. Selv bra menn gjør en og annen feil iblant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...