Gå til innhold

Er halveis &


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har sovet 9 timer i natt,men da jeg våknet var jeg så utrolig svimmel.....

Har aldri vært plaget med dette før.... Hva kan det være?

Er ikke svimmel nå.Har spist frokost og vært oppe en stund..... :S

Kanskje jeg må ta litt jern allikavel.Er delte meninger om det...

Noen sier at jeg må(bl a jordmor) imens jm på sykehuset sier at man ikke må dette når man er gravid og vanlig at jernlagrene symker :S

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan være du hadde blodtrykkssvingninger, ikke unormalt det.

 

Hadde ikke begynt å ta jern basert på en engangshendelse. Ville sett det an, kommer det ofte tilbake og du føler det plager deg, kan du be om å få tatt en prøve av blodprosent og jernlager.

 

Og det stemmer jo som de sier, blodprosent og jernlager synker når man er gravid, uten at man trenger å gjøre noe med det, så lenge det ikke blir for lavt(under 10) Jeg har gått fra 14 til 11, men har ikke noe problemer med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ta jern uten å teste deg først, i hvertfall! Det kan være skadelig for både foster og deg selv, om du får for mye. Det fikk jeg beskjed om av min lege da jeg var gravid. Hun sa også at det skal mye til før man skal trenge å ta tilskudd av jern!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ta jern uten å teste deg først, i hvertfall! Det kan være skadelig for både foster og deg selv, om du får for mye. Det fikk jeg beskjed om av min lege da jeg var gravid. Hun sa også at det skal mye til før man skal trenge å ta tilskudd av jern!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...