Gå til innhold

Blir virkelig sjokkert når det gjelder 10 åringer og bursdagspresanger:(

Anbefalte innlegg

Gutten min var i bursdag i går, gutten som han var i fødselsdag til hadde invitert 37 gjester og han fikk ikke mindre enn 4800 kroner + gavekort på tilsammen 800 kroner og noen presanger med fotballting bl.annet.

Jeg hadde faktisk vært rimelig flau dersom min sønn hadde fått så mye penger når han ble 10 år noe han heller ikke gjorde.

Er folk virkelig blitt så gavmilde når barn har bursdager?

Fortsetter under...

Min gutt hadde 11 gjester og fikk 1160 kr. 100 kr pr gjest, og et par gutter som ville vinne gaverunden ved å gi litt mer;)

Normalt med 100 kr her ihvertfall, og gjestene var fra alle samfunnslag. Fattig - rik.

Vi kommer til å be tilsammen ca 50 mennesker med stort og smått... dvs mine 5 bestevenner med sine ektemenn... og siden de har 4-5 barn hver.. så blir de ganske mange og så ber vi min manns 5 nærmeste venner med ektefeller og barn... så har de jo mormor, bestemor, tanter, onkler og noen søskenbarn... regner jo ikke med at poden får så mye i gaver likevel... da jeg ikke regner med at han får mer enn 50-100 kr pr familie....

Er du helt rar HI? Noen av de 37 gjestene var sikkert familie som dermed brukte litt mer enn en hundrings? Og det er helt normalt å bruke 50-100 kr på gave. Høres helt saklig ut spør du meg.

Du derimot, som hadde blitt flau, du virker ikke helt i vater.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...