Gå til innhold

Flere med enl liten en som ikke er kosete mammadalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Buhuuh, han vil ikke kooose... :( Han var borte fra meg i to dager også, men bare passe begeistra for å se meg, og jeg er så skuffet :P

Han var jo glad for å se meg, smilte og strålte som ei sol, men det var ikke snakk om å henge seg runt halsen til mamma for plutselig ble lyset i taket mer spennende :P

Kosing er uaktuelt, herjing og bortetittei er greit...

Flere med slike?

Videoannonse
Annonse
Gjest JuniGull10 og mange drømmer
Skrevet

Nå om dagen så henger han i buksebena mine hele tiden og kleger seg rundt meg, men jeg har opplevd perioder hvor han nesten ikke enset meg. Jeg husker første gangen vi hadde barnevakt i flere timer, da bare tittet han opp med dette uttykket: "Å, er det deg? Jeg bare leker litt til jeg..", da ble jeg litt skuffa. :-( Men det beviste vel bare at han hadde det fint! :-) Jeg tror det vil gå litt i bølger, jeg.

Skrevet

Jeg har en jente som absolutt ikke har tid til å kose på mammas fang. Hun kan ligge og slappe litt av hos pappa, men ikke hos meg!

Jeg er den som duger best når hun er lei seg, men ikke for kos, bare litt trøst. Er nå glad for det iallefall. Hun er voldsomt uavhengig av seg, bare 7 mnd.

Hun har heller aldri vært noe puppejente. Pupp er til måltid, ikke kos eller sovemedisin. Om jeg tilbød henne pupp og hun ikke ville ha det men heller sutten, ble hun illsint på meg.

Men hun er iallefall en veldig blid og fornøyd jenta da. :)

Gjest JuniGull10 og mange drømmer
Skrevet

Du, slik var min også under ammingen. Jeg har nesten misunnet de som klarte å amme ungen i søvn, for det høres så lett ut! Men likevel må jeg si at guttungen vår ble mye mer mammadalt etter at han sluttet å nattamme, så det var nok mer kos i puppen enn jeg i utgangspunket trodde.

Skrevet

Hehe, er visst flere likhetstrekk med våre barn, Bitthen;) Jenta mi er svært lite kosete, må hele tiden skje noe her - full rulle hele dagen. En sjeeelden gang gir hun kos. Men ingen kosejente dessverre! Håper det snur, for mammaen er veldig kosete;)

Hun koste seg aldri med puppen heller, spiste i en raserfart. Puppen var til for å bli mett, ikke til kos. Men i slutten brukte hun nattpuppen til kos, så da ble det til at vi kutta den også i.o.m at hun jo ikke var sulten, men "avhengig" av den for å sovne:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...