Gå til innhold

Er det lite å gi 1000 kr og et smykke/armband eller noe til 500 utenom, i konfirmasjonsgave? Jeg er fadder på ho.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer jo an på hvor mye du synes du har å gi. Jeg synes det virker litt lite, men det kan sikkert være ok for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det høres fint ut jeg :) Hadde ikke gitt noe mer hvis jeg hadde vært fadder til en konfirmant i dag. Men om det hadde vært om 20 år og jeg hadde vært gjeldsfri og hatt penger på bok, ville saken vært annerledes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det synes jeg høres veldig bra ut. Min niese konfirmeres også snart og hun får 1000 av oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt fadderbarn fikk gave til verdi 1000,- av meg, og det kommer hennes søster også til å få nå (jeg er fadder på henne også).

Synes det høres bra ut med 1500,- jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk dere :)

 

Da strekker jeg meg ikke lenger, siden jeg ikke rakk å begynne i jobb før jeg ble gravid igjen. Så nå lever vi på mannen sin inntekt.

 

1500 får være bra nok da :)

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fadder til søskenbarnet mitt. Gav 500,- for 2 år siden.

Har ikke verdens beste råd og har ingen/lite kontakt med den siden av familien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren min konfirmeres til sommeren, og vi tenkte å gi 2000,- pluss en gave på ca 500 fra bare meg, siden jeg er fadderen hans.

Hadde det vært en nevø/niese, syns jeg 1500 er nok. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei HI! Det høres ut som en flott gave. Jeg hadde blitt glad både av å få det selv som konfirmant og at barnet mitt fikk det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det høres ut som en fin sum. Vi gir 1000 til tante/onkel-barn, men vil nok komme til å gi litt mer til de vi er fadder på, når den tid kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gi mitt tantebarn som jeg bar til dåpen 1500.- i konfirmasjonsgave i år! Tenkte på 2000.-, men er så utrolig mange begivenheter i mai, så vi har ikke råd til mer! En må gi etter pengboka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...